رئیس شبکه دامپزشکی ریگان گفت:طرح تشدید نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی در شهرستان ریگان با استقرار دو اکیپ ثابت و سیار در شهرستان ریگان اجرا می شود .

محسن دهقانیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت:با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان طرح تشدید نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی در شهرستان ریگان با استقرار دو اکیپ ثابت و سیار در شهرستان ریگان اجرا می شود .

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان ادامه داد:در این طرح که از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ بعد ازظهر ادامه داشته و معاینه دام‌های قربانی قبل از کشتار و بازدید لاشه دام پس از کشتار انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اکیپ ثابت در محل شبکه کار هماهنگی و پاسخگویی به مراجعین را انجام می‌دهد و اکیپ سیار در میدان ورودی شهر از طرف رحمت آباد (میدان پیامبر اعظم)(ص) مستقر شده و بازرسی از دام‌های قربانی را انجام می‌دهد.

دهقانیان ابراز داشت:رعایت مسائل بهداشتی و عدم ذبح دام‌های لاغر و آلوده به انگل‌های خارجی (کنه) در پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال به انسان و حیوان بالاخص بیماری تب کریمه کنگو ضروری است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان در پایان از شهروندان خواست نهایت همکاری لازم را با اکیپ‌های نظارت بهداشتی داشته باشند و مراتب تخلف را با دامپزشکی با شماره تماس ۰۳۴۴۴۳۶۰۲۰۹ در جریان بگذارند.

انتهای پیام/