فرمانده انتظامي ريگان با اشاره به حادثه خیز بودن محور اصلی این شهرستان گفت: نظم و امنيت جاده ها و مسافران نوروزي اولويت پليس در طرح نوروزي است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ”حميدرضا تاج آبادي”در مراسم آغاز طرح ترافيكي نوروزي شهرستان ريگان خاطر نشان كرد: اگر شهروندان با خيال راحت و آسوده به مسافرت مي روند بخاطر حضور پليس و ديگر واحد هاي امدادي در جاده ها است.

وي با اشاره به اينكه پليس راه و راهور ويترين ناجا هستند اذعان داشت: در ایام نوروز رده هاي انتظامي نیز با پليس راه و راهور در جهت كاهش حوادث جاده اي همکاری خواهند داشت و عوامل پلیس راه با تعامل تنگاتنگ با واحدهاي امدادي در برقراري نظم و امنيت جاده ها تلاش می کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ريگان با اشاره به شعار”پرهیز از خطر، آرامش در سفر” گفت: نظم و امنيت جاده ها و مسافران نوروزي اولويت پليس در طرح نوروزي است كه در اين رابطه تلاش حداكثري صورت مي پذيرد.

در حاشیه این مانور رئيس پليس راه ريگان-ايرانشهر نیز از رانندگان خواست: در هنگام رانندگي صبرو حوصله به خرج دهند و از عجله و شتاب بپرهيزند تا همگان سفر ايمني داشته باشند.

سروان اكبر مداحي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه محور نرماشير-ايرانشهر دو طرفه مي باشد رانندگان با سرعت مطمئنه حركت كرده و از سبقت غير مجاز پرهيز كنند تا سال خوبي همراه با شادي و به دور از حوادث ترافيكي داشته باشيم.

گفتني است اين طرح كه باحضور عوامل انتظامي، پليس راه، راهور، اداره راه و ترابري، اورژانس، هلال احمر و آتش نشاني همراه بود مسئولان و نمایندگان این نهادها ضمن تجديد ميثاق با شهداء بصورت نمادين در سطح شهر و محورها گشت زني داشتند.

انتهای پیام/