محمد مهدی فداکار گفت: من نماینده هیچ فرد، گروه و هیچ جریان سیاسی نیستم؛ نماینده دولت و نوکر مردم هستم و این استقلال عمل را حفظ می کنم و از نظرات خیرخواهان استفاده خواهم کرد اما در تصمیماتم باید به حجت شرعی برسم.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل؛ محمد مهدی فداکار عصر امروز در آیین معارفه گفت: از رییس جمهور و هیات دولت برای انتخاب بنده و اینکه هیچ مخالفی هم در جلسه دولت نبوده تشکر می کنم و امیدوارم قدردان این اعتماد باشم، گفت: استان کرمان پراکندگی زیادی دارد بیش از ۱۱ درصد مساحت کشور را داراست.

 

استاندار کرمان ادامه داد: اقتصاد در دو حوزه شمال و جنوب بسیار متفاوت است و همچنین اقتضائات منطقه ای و فرهنگی کاملا متفاوت است و حتما باید کمک کنیم در همه منطقه هایی که عقب افتادگی دارد کارهای بزرگی صورت گیرد؛ اما نباید باعث شود در توسعه شتابان بخش های دیگر دچار اخلال شویم.

 

وی با اشاره به اینکه گردشگری مغفول مانده است، عنوان کرد: صنایع دستی به طور خاص پیگیری می شود؛ تنوع اقلیمی مرکز ترانزیت هستیم که ظرفیتهای بزرگی برای توسعه است.

 

فداکار افزود: تیم های ورزشی در شمال استان داریم در جنوب و شرق نداریم؛ همچنین ساماندهی سریع تیم مدیریتی استان به کمک و مشورت جمع شود و از سوی دیگر پاکدستی، پرکاری، فسادستیزی، جوانسازی مدیریتی، اعتلای جایگاه بانوان از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

 

استاندار کرمان بیان کرد: باید به الگوی مدیریتی شهید سلیمانی تاسی کنیم و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم؛ مردم داری، تواضع اخلاص، دوری کردن از کارهای شاخص ها، عدم وابستگی به جریان های خاص از ویژگی های سردار سلیمانی بود که باید در حوزه مدیریتی به این شاخصها تاسی کنیم.

 

وی تأکید کرد: من نماینده هیچ فرد، گروه و هیچ جریان سیاسی نیستم؛ نماینده دولت و نوکر مردم هستم و این استقلال عمل را حفظ می کنم و از نظرات خیرخواهان استفاده خواهم کرد اما در تصمیماتم باید به حجت شرعی برسم.

 

فداکار تصریح کرد: چند چالش در استان وجود دارد که کم آبی مهمترین چالش استان است؛ اعتقادی به انتقال اب در درون حوزه ندارم حتما باید  انتقال آب از دریا انجام شود و همچنین توسعه نامتوازن وجود دارد و ۸۲ درصد از سرمایه گذاری ها در شمال استان است.

 

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: شرکت های بزرگ استان باید پای کار توسعه بیایند.

 

انتهای پیام/م