حجت الاسلام و المسلمین رنجبرنژادماهانی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت مانند گذشته با اقتدار برخورد کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، امام جمعه ریگان امروز  با حضور در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان از خدمات کارکنان انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبرنژادماهانی در این دیدار گفت: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت مانند گذشته با اقتدار برخورد کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه نظم و امنیت اذعان داشت : رسیدگی سریع به پرونده های امنیتی توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجب افزایش ضریب امنیتی در سطح جامعه می شود که باید به جد پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در ریگان با بیان اینکه همه در مقابل قانون یکسان هستند خاطرنشان کرد: مردم بخصوص جوانان باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد نزاع یا خدایی ناکرده جرائمی از جمله قتل نباشیم که یک عمر پشیمانی به دنبال دارد.

امام جمعه ریگان ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان تصریح کرد : حضور گشت های محسوس پلیس موجب ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه می شود که نیروی انتظامی با همکاری بسیج و گشت های رضویون با مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد می کند.