معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار ریگان گفت:یک امنیت بسیار خوب و پایدار سرتاسر منطقه ما در شهرستان ریگان با این گستردگی وجود دارد و این امنیت حاصل تلاش، همکاری و تعامل بین بسیج، نیروی انتظامی، معتمدین ،سران عشایر و همه کسانی که در این موضوع همکاری دارند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛علیرضا غلامشاه زاده صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ریگان،اظهار داشت:یکی از شرایط و ویژگی های که شهرستان ریگان دارد همین تعامل سازنده بین نیروهای نظامی و انتظامی با معتمدین و عشایر است.

معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار ریگان در ادامه بیان دشت: یک امنیت بسیار خوب و پایدار سرتاسر منطقه ما در شهرستان ریگان با این گستردگی وجود دارد و این امنیت حاصل تلاش، همکاری و تعامل بین بسیج، نیروی انتظامی، معتمدین ،سران عشایر و همه کسانی که در این موضوع همکاری دارند .

وی افزود:خدمت در شهرستان ریگان به مراتب اهمیت و ارزشش از سایر شهرستانها متفاوت است چون این نیروها وقت نمیشناسند و همیشه در حال انجام خدمت و وظیفه هستند.

غلامشاهزاده تصریح داشت:باتوجه به پراکندگی ،پهناوری و گستردگی شهرستان بارها اتفاق افتاده در همه ساعات نیروهای نظامی و انتظامی به مسائل رسیدگی می کنند.

معاون سیاسی فرماندار ریگان خاطر نشان کرد:این عزیزان از وظیفه و مسئولیت خطیر خود هیچ وقت باز نمانده اند.شهدای ارزشمند نیروی انتظامی که با خون رنگین خودشان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ نظام و امنیت پایدار خون خود را هدیه کردند.

وی عنوان داشت:خون بابرکت و ارزشمند همین شهدا بود که امروز ما در یک آسایش کامل و آرامش خاطر در کنار هم جمع میشویم و این حضور حاصل خون شهداست.

انتهای پیام/