امام جمعه ریگان گفت:اگر مجمع تشخیص پالرمو را به تصویب برساند علارغم اینکه اروپایی ها فشارهایی را بر ما آورده اند این سبب گستاخ شدن اروپایی ها میشود و هیچ مصلحت ، عزت و حکمتی در تصویب پالرمو نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی درخطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظار داشت:این از عصبانیت استکبار است اینها جزء خودزنی و خودکشی چیز دیگری بلد نیستند.اینها نسبت به اسلام ترس و حراس دارند.

امام جمعه ریگان ادامه داد:برخی خبرنگاران خارجی منصفانه از راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتند ، نوشتند و قضاوت کردند اما برخی هم مغرضانه گفتند و نوشتند ،روزنامه صهیونیستی اینطور نوشت که بارش باران و برف و سرمای زمستان نتوانست مانع حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب شود.

وی با اشاره به حادثه تررویستی در محور خاش زاهدان به اتوبوس نیروی سپاه پاسدران ،افزود:تروریست های تکفیری که می خواستند هم جوش و خروش ملت ایران را کم رنگ جلوه دهند و هم کام ملت را تلخ کنند دست به عملیات انتحاری زدند و تعدای از پاسداران حریم ولایت را به شهادت رساندند.این مصیبت را تبریک و تسلیت عرض میکنیم و به جنایتکاران می گوییم چهل سال شماها دارید میکشید هر چقدر مارا بکشید ما کوتاه نخواهیم آمد و راه انقلاب را با جوش و خروش ادامه خواهیم داد.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:حتی در بیرون از مرزها هم اینها از اسلام واهمه دارند.کشتن یک کودک شش ساله به جرم عشق به پیامبر را دیدید.

ایشان بیان داشت:رسانه هایی که دم از عدالت میزنند تلاش کردند بر این جنایت سرپوش بگذارند و آن آدم را روانی جلوه دهند که خون مظلوم هرگز پایمال نخواهد شد.حرم امن الهی ناامن شده است از بت های سعودی و وهابی، امیدواریم روزی فرا برسد که حرم امن الهی از وهابی های داعشی و تکفیری پاک گردد.

وی تصریح داشت:ولی امر مسلمین آینده ایران را بهتر از امروز گوشزد کردند و همه را به آینده نظام و این کشور امیدوار کردند.

رنجبر ماهانی در ادامه تصریح داشت:فساد اقتصادی و فساد سیاسی اگر در بدنه حکومت ها عارض شود توده چرکین کشورها و نظام هاست .هم فساد سیاسی ،فساد اقتصادی و فساد اخلاقی این سه مورد آفت دولت ها و نظام هاست و هم زلزله ویرانگری به مشروعیت حکومت هاست،دستگاه های اجرایی و حکومتی باید با فساد به هر سه شکل مبارزه جدی و قاطع داشته باشند.

وی افزود:این بیانیه ولی امرمسلمین به عنوان گام دوم انقلاب و در آستانه ۴۱سال انقلاب و ترسیم طرح ۴۰سال دوم انقلاب را بازگو کرد.ملت ایران علاوه بر آمریکای جنایتکار از دولت های اروپایی هم که غیرقابل اعتماد اند را مثل آمریکا می بیند.

خطیب جمعه ریگان عنوان داشت:ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت و اعضای آن باید به یک را نکته توجه کنند و آنهم اینکه رهبری عزیز در مرز بندی با دشمن و روابط خارجی و بین المللی که آقا فرمودند سه اصل حکمت، عزت و مصلحت را بیان کردند شامل حال رای گیری مجمع تشخیص مصلحت هم میشود لذا این مجمع در رای گیری باید رای هایی که به پالرمو می دهند بر اساس این سه اصل راهبردی رهبر عظیم الشان باشد.

وی ادامه داد:اگر مجمع تشخیص پالرمو را به تصویب برساند علارغم اینکه اروپایی ها فشارهایی را بر ما آورده اند این سبب گستاخ شدن اروپایی ها میشود و هیچ مصلحت ، عزت و حکمتی در تصویب پالرمو نیست.

امام جمعه ریگان در پایان خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام،گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دست اروپایی ها و آمریکایی ها را از این نظام و کشور قطع کردند شماها هم باید در مجمع دست آمریکایی ها و اروپایی ها را در تصویب پالرمو قطع کنید.

انتهای پیام/