نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی اشاره داشت به تظاهرات گسترده مردمی در آمریکا و عنوان کرد: من به عنوان یک نماینده از مجلس شورای اسلامی ایران درخواست دارم از همه مجالس کشورها و کسانی که واقعاً احساس می کنند مردم آمریکا تحت ظلم، فشار و شکنجه قرار گرفتند به این مردم کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل، اظهار کرد: یکی از ابعاد شکل گرفتن انقلاب اسلامی ایران ایجاد عدالت، خدمت به مردم و محرومین است و انقلاب اسلامی ظلم، ستم، چپاول، غارتگری و ذلت را کنار زد.

نماینده مردم شرق استان کرمان با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران هجمه های زیادی بر علیه انقلاب و آرمان های آن داشتند، تصریح کرد: دولت های جبار و ستمگر از جمله آمریکا و سایر کشورهای دیگر پشت در پشت هم قرار گرفتند و جنگ بر علیه ایران راه انداختند و تحریم های اقتصادی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: بعضی از افراد به ظاهر ایرانی را خریدند و آموزش دادند تا اینکه انقلاب اسلامی را مهار کنند اما امروز می بینیم که در نزدیکی کاخ سفید مردم فریاد آزادی و عدالت خواهی بلند می کنند و کسی نمی‌تواند جلوی عدالت خواهی چهل ساله ی مردم ایران را بگیرد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه هیچکس نمی تواند جلوی سقوط آمریکا را بگیرد، عنوان کرد: آمریکا تا بحال با وجود رسانه های قوی خودش توانسته بود خود را بزک کند اما امروز چهره واقعی آمریکا برای مردم دنیا مشخص شد و روز به روز چهره زشت، جنایتکار و خون ریز آمریکا بر همه کشورها و مردم آشکار تر خواهد شد.

وی افزود: در خود کشور آمریکا خفقان بسیار شدیدی وجود دارد و کسی قدرت نمی کند در آرامش راهپیمایی کند و شعار عدالت خواهی خودش را سر بدهد.

نماینده مردم بم،ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی اشاره داشت به تظاهرات گسترده مردمی در آمریکا و عنوان کرد: من به عنوان یک نماینده از مجلس شورای اسلامی ایران درخواست دارم از همه مجالس کشورها و کسانی که واقعا احساس می کنند مردم آمریکا تحت ظلم، فشار و شکنجه قرار گرفتند به این مردم کمک کنند.

وی با بیان اینکه از پلیس های با انصاف و بامروت آمریکا میخواهم تا جلوی پلیس های خشونت طلب و بیرحم آمریکا را بگیرند، تصریح کرد: از سازمان های مدافع حقوق بشر درخواست می کنم این مردمی که طی این چند روز در آمریکا بازداشت شدند را حمایت و کمک کنند، معلوم نیست چه سرنوشت شوم و تلخی در انتظار این افراد است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی در خاتمه اظهار کرد: این مردم مظلوم حامی و یاوری ندارند و تا امروز بیش از پنج هزار نفر بازداشت شدند و همه کمک کنند این مردم تحت شکنجه های سخت مثل زندان های گوانتانامو و دیگر جاها قرار نگیرند.

انتهای پیام/