رضا زاده گفت: مدت بیست سال که به کرمان سفر داشتم، روضه های داخل کپر و چادرهای عشایری استان کرمان را به بعضی از جمعیت های فوق العاده ای که پای منبر می‌نشستند را هیچ وقت عوض نخواهم کرد و قول می دهم تا پای جان برای آرمان های انقلاب اسلامی تلاش خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه من خودم را سرباز و مبلّغ مقام معظم رهبری می‌دانم، اظهار کرد: هیچ گروه و حزبی اجازه ندارد نام من را در کنار حزب خود قرار دهد.

وی بیان کرد: در کنار همدلی‌ و امیدبخشی به آینده و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری فرمودند، پیش می‌رویم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسانیم.

امام جمعه ریگان افزود: مسئولان شهرستان و مردم ریگان ولایتمدار هستند و در خط سرخ ولایت و شهادت پای کار هستند و  در سایه همدلی، همفکری و برادری با مسولان و اتحاد با طوایف شهرستان افق روشنی را برای شهرستان ترسیم خواهیم کرد و جان خودمان را فدای مکتب حضرت امام و رهبری عزیز می‌کنیم.

وی عنوان کرد: مدت بیست سال که به کرمان سفر داشتم، روضه های داخل کپر و چادرهای عشایری استان کرمان را به بعضی از جمعیت های فوق العاده ای که پای منبر می‌نشستند را هیچ وقت عوض نخواهم کرد و قول می دهم تا پای جان برای آرمان های انقلاب اسلامی تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/