نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به اینکه همه باید در کنار هم باشیم ،تاکید داشت: دعواهای سیاسی و جناحی باید تمام شود و از بین برود ، نماینده مجلس، نماینده همه است و رئیس جمهور ، رئیس جمهور همه است از هر جناحی که باشد باید به وظیفه خودش عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان از روز گذشته سفر خود را به شهرستان های شرقی استان آغاز کرده و امروز با استقبال مسئولین و مردم وارد شهرستان ریگان شد.

وی در مصلای ریگان در دیدار با مردم ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه و مسئولین شهرستان ریگان،اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی  امروز یکی از مقتدر ترین نظام های موجود در جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در کرمان بیان داشت: جمهوری اسلامی از نظر جغرافیا امتیاز بسیار بالایی در اقتدار ملی دارد و همین جایگاه کشور را در جهان به کشورهایی قدرتمند تبدیل کرده است.

خطیب جمعه کرمان افزود: در دنیای امروز صد نقطه ی استراتژیک شناخته شده است و از این صد نقطه ۱۴ نقطه فوق استراتژیک و ویژه اند که ۲نقطه ی آن متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: یکی از این نقطه های فوق استراتژیک خلیج فارس و تنگه ی هرمز است که درصدبالایی از انرژی جهان از تنگه ی هرمز عبور می کند، در تنگه هرمز فقط کافی است آن را به روی همه جهان ببندیم انوقت همه جهان را تلاطم عجیبی فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه دومین گزینه اقتدار کشور جمعیت آن است ،خاطر نشان کرد:با جمعیت جوان تحصیل کرده امروز در پزشکی، مهندسی و رشته های متعدد دانشگاهی ما در رتبه ی بسیار بالایی قرار گرفته ایم.در استان پهناور کرمان ۱۱۶مرکز دانشگاهی وجود دارد،از نظر جمعیت جمهوری اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: آنها توان مقابله ی جنگ با ما را ندارند.لذا گزینه ی جنگ با ایران را در تحلیل خودشان صفر می دانند.

وی عنوان کرد: امروز موشک های جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که اگر اسرائیل احمق روزی حماقت کند و کوچکترین موشکی به سمت جمهوری اسلامی بزندتا زمانی که هنوز گرد و خاک این موشک از بین نرفته است مرکز اسرائیل را موشک های ما می زنند.

خطیب جمعه کرمان ادامه داد: اینکه می بینید رییس جمهور آمریکا اینقدر به حراس افتاده و از برجام خودش را خارج می کند و زیر بار عهدهای ما نمی رود این یک واقعیت است موشک های واقعی ما اینها هستند.

وی افزود: ما نمی خواهیم موشک علیه کسی به کار ببریم اما اگر کسی کوچکترین تعرضی علیه جمهوری اسلامی بکند مطمئن باشید اینکه مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که اگر کوچکترین غلطی اسرائیل بکند ما آن را باخاک یکسان می کنیم این یک واقعیت است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد:آنها میترسند،وحدت ملی باید به صورت جدی حفظ شود.امروز آمریکایی ها با ما نخواهند جنگید به خاطر ترسشان.سربازان آمریکایی اسیر ما شدند و ذلت و خواری را دیدند.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: دشمنان دنبال این هستند که کشورهای مسلمان را به جان هم بیندازند و جنگ داخلی بین مسلمانان به راه بیندازند.جنگ داخلی مسلمانان در دستور کار دشمن است و بسیار خطرناک و جهان اسلام را به شدت عقب می اندازد.

وی با بیان اینکه  جنگ رو در رو به هزاران دلیل اتفاق نمی افتد، افزود: آنها از مسلمان ها می ترسند از اسلام به عنوان دریای پیشرو در دنیای امروز حراس دارند.خودشان در تقسیمات افق بیست سال قبل دیده اند اسلام به عنوان یک قدرت در دنیای امروز است انها این را دیده اند.اینکه مسلمانان در یک جا با هم جمع شوند و لبیک بگویند و طواف کنند آنها از این ترس دارند.

نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به اینکه همه باید در کنار هم باشیم ،تاکید داشت: دعواهای سیاسی و جناحی باید تمام شود و از بین برود .انتخابات تمام شده و از هر جناحی می خواهد باشد. نماینده مجلس، نماینده همه است و رئیس جمهور ، رئیس جمهور همه است از هر جناحی که باشد باید به وظیفه خودش عمل کند.

خطیب جمعه کرمان عنوان کرد: باید تنش های جناحی را از بین برد.باید همه در کنارهم قرار بگیریم و کشور را بسازیم و اجازه ندهیم کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازند.

حجت الاسلام علیدادی در پایان خطاب به مسئولین و مردم ریگان عنوان داشت: امیدوارم با همین وحدت بیش از پیش شهرخود را بسازید.

انتهای پیام/م