حجت الاسلام رضازاده اشاره داشت به قیمت گذاری خرما در شرق استان و بیان کرد: بر قیمت گذاری خرما نظارت داشته باشید و نگذارید زحمات و تلاش های یکساله کشاورزان هدر رود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به اینکه کشاورزان در حال برداشت محصول خرما هستند، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی فکری به حال محصول خشک شده خرما بردارد و کشاورزان متضرر این منطقه را حمایت کنید.

 

امام جمعه ریگان اشاره داشت به قیمت گذاری خرما در شرق استان و بیان کرد: بر قیمت گذاری خرما نظارت داشته باشید و نگذارید زحمات و تلاش های یکساله کشاورزان هدر رود.

 

وی در ادامه اشاره داشت به فرا رسیدن ماه محرم و افزود: همه تلاش کنند که مراسم محرم امسال هم مثل سال‌های قبل باشکوه تمامتر برگزار شود و شیوه نامه های بهداشتی هم رعایت شود.

 

رضازاده ضمن قدرانی از مسؤلان شهر عباس آباد و مسؤلان شهرستان بابت برگزاری‌ همایش هیئت های مذهبی ومداحان، عنوان کرد: تجمع همه هیئت های عزاداری سال گذشته در میدان عاشورای این شهرستان نشان از ارادت مخلصانه مردم ریگان به حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

 

وی عنوان کرد: هیئت های عزاداری امسال هم این مراسم باشکوه را برگزار کنند.

 

خطیب جمعه ریگان به اجلاسیه ائمه جمعه سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: اساس نماز باشکوه جمعه حضور مردم در این فریضه عبادی سیاسی است.

 

وی با اینکه دشمنان همیشه از حضور باشکوه مردم در نماز جمعه وحشت دارند خاطر نشان کرد: حضور مردم در نماز جمعه همیشه دشمنان اسلام را مایوس کرده است.

انتهای پیام/ فاطمه حسین زاده