یعقوب سابکی گفت:معلم فداکارم آقای موسوی بود که من را برای مداوا به این شهر و آن شهر همراهی می کرد و شب و روز مثل برادری دلسوز در کنارم بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،داستان یعقوب سابکی و معلم فداکارش را همه شما از رسانه ها شنیده اید، اما این دانش آموز ریگانی این روزها با مشکلاتی مواجه است.

سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه و امین سلطانی رئیس دادگستری این شهرستان قبل از ظهر امروز با حضور در منزل یعقوب سابکی از این دانش آموز ریگانی عیادت کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ریگان از کمک نقدی ده میلیون تومانی به این دانش آموز و اعزام یعقوب و مادرش با همراهی معلم فداکار و همسرش به کربلای معلی و مشهد مقدس توسط خیرین خبر داد.

سرهنگ دهقانیان در این دیدار عنوان کرد :قرارگاه قدس سپاه پاسداران تمام هزینه های درمانی یعقوب را متقبل شده است.

یعقوب در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی این چند روز مردم زیادی از سر تاسر نقاط کشور جویای احوال بنده شدند و از همه مردم قدرانی می کنم.

وی افزود:چندین سال است که با سرطان دست و پنجه نرم می کنم و وضعیت زندگی ما مناسب نیست.

وی گفت:پدرم را سال ها پیش از دست دادم و بار سنگین زندگی بعد از فوت پدر بر دوش مادرم افتاد و ما هیچ درآمدی نداریم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داریم.

یعقوب در ادامه ابراز داشت:اگر تا کنون به اینجا رسیده ام فقط و فقط با کمک معلم فداکارم آقای موسوی است.ایشان بود من را برای مداوا به این شهر و آن شهر همراهی می کرد و شب و روز مثل برادری دلسوز در کنارم بود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که روستای ما دارد بحث آب آشامیدنی است ،تصریح داشت:در روستای خالق آباد آب لوله کشی سالم وجود ندارد و ما مجبوریم از آب موتور کشاورزی برای آشامیدن استفاده کنیم.روستایم جاده و راه مناسب ندارد و از شهر خیلی دور می باشد.

یعقوب با بیان اینکه از مسئولین و خیرین می خواهم با توجه به بیماری ام که دارم یک منزل در شهر ریگان برای من و مادرم تهیه نمایند،افزود:به دلیل بیماری که دارم امسال مدرسه ثبت نام نکردم و به مدرسه نمی روم.

خاتون سابقی مادر یعقوب در ادامه نیز ضمن قدرانی از مردم سراسر کشور  به خبرنگار ما گفت:در این سالها فقط آقای موسوی معلمش در کنارمان بود و یعقوب را حمایت می کرد.

انتهای پیام/