مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری دیار نخل گفت:پایگاه خبری دیارنخل می خواهد رابط بین مردم و مسئولین باشد و ازهمه ادارات،سازمان ها و نهاد های شهرستان خواهشمندیم  که با تنها رسانه رسمی و مجوز دار ریگان همکاری لازم را داشته باشند.

حسین دانش در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از مسئولینی که در مراسم رونمایی از پایگاه خبری دیار نخل شرکت نمودید،اظهار داشت:خوشبختانه پس از شش ماه با درخواست ما موافقت و مجوز پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل از سوی هیات نظارت بر مطبوعات وزرات ارشاد صادر شد.

مدیر مسئول پایگاه خبری دیار نخل با بیان اینکه نام پایگاه خبری را بر اساس اینکه ریگان به شهر نخل و افتاب مشهور است انتخاب کردیم،ادامه داد:پایگاه خبری دیارنخل می خواهد رابط بین مردم و مسئولین باشد و ازهمه ادارات،سازمان ها و نهاد های شهرستان خواهشمندیم  که با تنها رسانه رسمی و مجوز دارریگان همکاری لازم را داشته باشند و اعلام می  نماییم  رسانه ما اماده همکاری با همه ادارات و نهادها در شهرستان می باشد و هر کدام از ادارات اطلاعیه،انتشار خبر در فضای مجازی و برگزاری نشت خبری را دارد پوشش داده خواهد شد.

ایشان بیان داشت:یک عده جوان انقلابی و پای کار در این شهرستان دورهم جمع شدند و این پایگاه خبری را درفضای مجازی راه انداختیم که هدف هم یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی و حفظ وحدت در شهرستان ریگان و همچنین صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه ی شهرستان ریگان در ابعاد مختلف راه اندازی شده است.

دانش تصریح کرد:هدف دیگر ما از راه اندازی این پایگاه خبری شناخت ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان ریگان برای انتشار در فضای مجازی می باشد.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری دیار نخل در ادامه عنوان داشت:پایگاه خبری دیار نخل یک رسانه کاملا مستقل و وابسته به هیچ ارگان ، نهاد ، حزب و جناح سیاسی نیست.

دانش مدیر مسئول رسانه دیار نخل در پایان از امام جمعه محترم شهرستان،ریاست محترم دادگستری،جانشین محترم فرمانده سپاه،ریاست محترم کمیته امداد،مدیر محترم حوزه علمیه برادران،ریاست محترم منابع طبیعی،ریاست محترم بنیاد مسکن،مدیر محترم کتابخانه‌های عمومی،ریاست محترم ثبت اسناد،ریاست محترم بنیاد شهید،ریاست محترم دانشگاه پیام نور،مسئول محترم پست،مسئول محترم روابط عمومی دادگستری،معاونت محترم اجتماعی فرماندهی انتظامی،مسئول محترم میراث فرهنگی،مسئول محترم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و فعالین عرصه رسانه که در مراسم رونمایی پایگاه خبری دیار نخل حضور داشتند قدرانی کرد.

انتهای پیام/