غضنفرآبادی گفت: از وزیر کشور در خواست می کنم نسبت به ارتقا بخش های روداب شرقی و بروات به شهرستان و دهستان های روداب غربی و برج دشتو به بخش دستورات لازم را صادر کند. از دبیر هیات دولت درخواست می کنم پرونده ارتقا بخش گنبکی به شهرستان را به هیات دولت ارسال کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت:  شراره های آتش جهالت، جهان خواری، سلطه طلبی، وحشی گری که غرب برافروخته است دنیا را در کام خود فرو برده است و شعله های آن بسیاری از کشورها را در بر گرفته است. فرهنگ غرب به گونه ای خزنده و زیر پوستی مردم خود را مست کرده تا جایی که هر آنچه در چارچوب اصول غرب نگنجد بد جلوه می دهد و آن چه را در راهبرد این فرهنگ وجود دارد ارزش به حساب می آید، تاریخ بشریت هیچ زمانی چنین وضعیت مخوف، وحشتناک، زشت و پستی به خود ندیده است.

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس ادامه داد:  جاهلیت مدرن تحت پوشش تمدن، ارزش های انسانی را نابود کرده و روی جاهلیت اولیه را سفید کرده است، کدام گوشه تاریخ به یاد دارد که عمل شنیع، کثیف، زشت و چندش آور هم جنس بازی به رسمیت و قانونی شمرده شده باشد کدام صفحه تاریخ گواهی می دهد که ازدواج با دختر، خواهر، مادر و دیگر محارم که امروز در برخی از کشورها غیر قانونی شمرده نمی شود قانونی شمرده شده باشد. کدام برگ تاریخ گواهی می دهد که زنان و مردان به جای در آغوش گرفتن فرزندی دلبند سگ و گربه ای را در آغوش بگیرند کدام مقطع تاریخ به یاد دارد که بی حیایی و بی عفتی و ارتباط بی حد و حساب این گونه بنیاد خانواده به خصوص در غرب را متلاشی کرده و بچه های بیگناهی را آواره کوچه و خیابان تنهایی، تاریکی، غربت و وحشت کند.

وی تاکید کرد: اگر زنده به گور کردن دختران در قطعی از تاریخ بدن انسان را می لرزاند امروز قراردادن دختران و زنان در ویترین خاری، پستی و حیوانی کمتر از زنده به گور کردن آنها نیست عجیب آنکه تنی نمی لرزد و غیرتی به جوش نمی آید. سیاستمداران شیطانی غرب با شعار فریبنده حقوق بشر و آزادی بلایی بر سر بشر آورده اند که آن سرش ناپیدا است من از سر درد و دل سوزی می گویم و فریاد می زنم ای وجدان های بیدار در دنیا نگذارید و نگذاریم بیش از این بشر در دوزخ مهیب بی فرهنگی غرب نابود و خاکستر شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت:  از سر درد و غصه فریاد می زنم ای زنان و مردان و جوانان مومن و خداجوی ایران اسلامی با مجهز شدن به سلاح، هوشیاری و آگاهی و بصیرت نگذاریم آتش فتنه سوغات غرب کشور عزیزمان را این پایگاه اخلاق و انسانیت، جوانمردی و اسلامیت را در کام خود فرو برد. نسخه پوچ غرب با محتوای فساد، فحشا و برهنگی و بی بندوباری، رقص و اختلاط بی حد و حساب زن و مرد و آزادی های بی حد و حساب آسایش و آرامش را برای بشر به ارمغان نخواهد آورد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: برای رسیدن به آرامش و آسایش باید به احکام الهی روی آورد باید به قرآن و رمضان پناه برد باید به خدا برگشت و بندگی کرد باید به استقاسه نشست و منجی را فریاد زد و باید برگردیم، بخواهیم و فریاد برآریم الاجل یا صاحب زمان که با آمدنش جهان به آرامش و آسایش و عدالت خواهد رسید.

این نماینده مجلس به مسائل حوزه انتخابیه پرداخت و گفت: استان کرمان یکی از رنگ های زیبای رنگین کمان اقوام و مناطق ایران اسلامی است که قطعی چشم نواز، دل انگیز و زیبا به نام بم و سه شهرستان دیگر را نگین شرقی خود ساخته است که مهد تمدن، اخلاق، تلاش و سخت کوشی و خدا جویی است. ارگ بم تمثال روشنی از این توصیفات است که بعد از گذشت بیش از دو هزار سال همچنان استوار، هیرت انگیز و تماشایی خودنمایی می کند که به عنوان بی بدیل ترین اثر خشت گلی در دنیا به ثبت جهانی رسیده است.

غضنفرآبادی افزود: با وجود خدمات شایان انقلاب اسلامی به شهرستان های حوزه انتخابیه ام اعم از آب، برق، گاز، راه، تلفن، اینترنت، ریل، فرودگاه  و سایر خدمات رفاهی، بهداشتی و امنیتی با مشکلات و تهدیداتی مواجه است. تهدید جدی کم آبی و خشک شدن قنوات، موتور پمپ ها است که از دولت در خواست می کنم حتما برای انتقال آب از دریا به این منطقه تدبیر جدی اندیشیده شود.

وی بیان کرد: از وزیر نیرو درخواست می کنم نسبت به رها سازی سهمیه آب زیست محیطی از سد نسا و انتقال بخشی از آب رودخانه گزبهمن که متاسفانه سالانه میلیاردهای متر مکعب آن به هدر می رود به بالا دست قنوات و موتور پمپ ها جهت تقویت سفره های آب زیر زمینی و نیز استفاده از ظرفیت خورشید و باد منطقه دستورات لازم را صادر کند. از وزیر کشور در خواست می کنم نسبت به ارتقا بخش های روداب شرقی و بروات به شهرستان و دهستان های روداب غربی و برج دشتو به بخش دستورات لازم را صادر کند. از دبیر هیات دولت درخواست می کنم پرونده ارتقا بخش گنبکی به شهرستان را به هیات دولت ارسال کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در پایان ضمن محکوم کردن عمل غیر انسانی عوامل صهیونیست و استکبار در به شهادت رساندن دو روحانی مظلوم در حرم امام رضا(ع)، شهادت این دو عزیز را به خانواده محترم آنان، ملت متدین و مخصوصا حوزه های علمیه تسلیت عرض می کنم از اینکه لباسی به تن دارم که خار چشم دشمنان اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است افتخار می کنم و آرزو می کنم که وظیفه خود را در قبال این لباس مقدس به گونه ای انجام دهم تا در راه دین، خدا و قرآن به خونم رنگین شود.

انتهای پیام/