حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به خلق الله خودش را به خطر می انداخت، عنوان کرد: تفکر روشن و در دسترس همه ما و شما تفکر حاج قاسم سلیمانی است و این تفکر باید حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی امروز در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح که به مناسبت هفته قوه قضائیه در شهرستان ریگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران احیاء دین اسلام بود و انقلاب به دین اسلام حیات مجدد بخشید.

نماینده مردم شرق استان کرمان با بیان اینکه هرکسی که قداست و جایگاه انقلاب را نفهمد ممکن است به بیراهه برود، عنوان کرد: در تاریخ انقلاب داریم افرادی را که انقلابی بودند اما نتوانستند مقاومت کنند و تا آخر پای انقلاب نماندند.

وی افزود: انقلاب اسلامی فقط به مرزهای ایران خلاصه نمی‌شود این انقلاب، انقلاب جهانی است و همه کمک می کنند، انقلابی که می خواهد بستر ساز ظهور باشد، انقلابی که می خواهد برای دنیا آسایش و آرامش بیاورد.

غضنفر آبادی با بیان اینکه اگر ما انقلاب را فهمیدیم با عشق و با تلاش خدمت می کنیم و روحیه ی خدمتگزاری در ما ایجاد خواهد شد نه روحیه ی طلبکاری، تصریح کرد: اگر انقلاب را درک کردیم خودمان را نوکر و خدمتگزار مردم می دانیم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پست ها و مسئولیت ها پرستیژ و پز دادن نیست، افزود: هر کسی مسئول تر و مقامش بالاتر باشد نوکرتر است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر دیدید در تشییع جنازه سردار بزرگ، پر افتخار و این نماد شجاعت و اخلاص سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند چون این سردار بزرگ انقلاب را فهمیده بود و خودش را سرباز می دانست.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای خدمتگزاری سر از پا نمی شناخت، تصریح کرد: این سردار بزرگ اسلام یک روز سوریه بود و روزی لبنان و روزی عراق بود نه در آسایش و آرامشی که برخی ها برای خوشگذرانی به برخی کشور ها رفتند و میروند نه، سردار سلیمانی در مواضع خطر حضور داشت.

این نماینده مردم از استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگر دلمان می‌خواهد مثل آن مرد شریف و بزرگ که دلهای زیادی را داغدار خودش کرد باشیم، باید اهمیت و ارزش انقلاب را بدانیم.

وی در ادامه تصریح کرد: علیرغم این همه تلاش هایی که دشمن انجام داد برای به زانو در آوردن انقلاب که موفق هم نشد، بدانیم این انقلاب عنایت خدای سبحان و ائمه معصومین بالای سرش است.

غضنفر آبادی با بیان اینکه وظیفه ما این است که به انقلاب کمک کنیم، عنوان کرد: امروز کمک به انقلاب در شرایط فعلی، کمک به مردم است.

نماینده مردم شرق استان کرمان تصریح کرد: صمیمانه تشکر میکنم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هر کجا سختی و مشکلاتی برای مردم به وجود می آید در صحنه است.

وی افزود: در جنوب استان پیازهای کشاورزان را کسی خریداری نمی کند، فرماندهی سپاه ثارالله کرمان دستور می دهند پیازها از مردم خریداری بشود و به فرمانده سپاه استان می گویند این تدبیر در اقتصاد نیست و شما ضرر می کنید، این فرمانده جهادی پاسخ می دهد؛ مگر من آمده ام اینجا تجارت بکنم؟ و می گوید من آمده ام به انقلاب کمک کنم.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه امروز کمک به انقلاب یاری رساندن به مردم است، ابراز کرد: در همین سیل اخیر در ریگان همه ارگان ها کمک کردند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به خلق الله خودش را به خطر می انداخت، عنوان کرد: تفکر روشن و در دسترس همه ما و شما تفکر حاج قاسم سلیمانی است و این تفکر باید حفظ شود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: شوخی نیست فردی که مذهبش با حاج قاسم سلیمانی فرق میکند چند بار در مراسم تشییع حاج قاسم را شهید القدس می نامد. اینقدر این مرد پاک و با اخلاص است که دوستان در غم او می‌سوزند و دشمنان هم نگرانند.

غضنفر آبادی عنوان کرد: مصمم و پیگیر حل مشکلات مردم هستم و مسئولین ما هیچ شأنی جزء نوکری به مردم را ندارند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بیان کرد: هفته قوه قضائیه یادآور این است که ما تبعیت کنیم و پا جای پای شهید بهشتی و یارانش بگذاریم و به همت ، تلاشش و تفکرش اقتدا کنیم.

نماینده مردم شرق استان در مجلس در خاتمه اظهار کرد: ما مدعی نیستیم که دستگاه قضا صد درصد سالم است، یک مورد هم اگر نا عدالتی داشته باشد چون دستگاه اجرای عدالت است باید در صدد اصلاح آن برآمد و همه باید کمک کنند.

انتهای پیام/