فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه احتکار کالا در استان با قاطعیت برخورد می‌کند بیان کرد: از مردم تقاضا داریم هرگونه گزارشات خود مبنی بر وجود انبار کالاهای احتکار را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را در پیش داریم و امیدواریم در این هفته خدمات بیشتری به مردم استان ارائه بدهیم.

وی با بیان اینکه “پلیس مقتدر و امین مردم” شعار امسال هفته نیروی انتظامی است افزود: توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس و ایجاد روحیه امید در جامعه از اهداف برگزاری هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی اقدامات پلیس به جامعه بین‌المللی در این هفته پیگیری می‌شود گفت: پلیس آخرین گزینه‌ای را که به‌کار می‌گیرد استفاده از سلاح است و در برخوردها با سعه‌صدر برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از روز جمعه ۱۳ مهر آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۱۹ مهرماه جاری ادامه دارد عنوان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، اهدای خون کارکنان نیروی انتظامی، ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی رایگان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بخشی از برنامه‌های روز دوم و سوم هفته نیروی انتظامی در استان کرمان است.

سردار بنی‌اسدی‌فر افزود: بازدید دانش‌آموزان از کلانتری‌ها، همایش طلایه‌داران فرهنگ و بازدید دانشجویان از مرکز مانیتورینگ پلیس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به اینکه هر چه حلقه پلیس با مردم تنگ‌تر شود امنیت اجتماعی در جامعه افزایش پیدا می‌کند گفت: دشمن جنگ روانی در کشور را آغاز کرده و مردم با ناآگاهی اقدام به خریدهای غیرضروری کردند که این مسئله باعث ناامنی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه بعضی از کالاهایی هم که مردم خریداری کردند تاریخ مصرف آنها امکان استفاده را نمی‌دهد عنوان کرد: مردم باید براساس نیاز خود خرید کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا با هرگونه عوامل ایجاد ناامنی در فضای مجازی برخورد می‌کند افزود: این افراد به‌خوبی توسط پلیس شناسایی می‌شوند.

سردار بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه در جریان مشکلات کامیون‌داران خیلی از این مطالبات به حق است گفت: اما متاسفانه بعضی‌ها قصد دامن‌زدن به این مسئله دارند و به دنبال سوءاستفاده و ایحاد ناامنی در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه احتکار کالا در استان با قاطعیت برخورد می‌کند بیان کرد: از مردم تقاضا داریم هرگونه گزارشات خود مبنی بر وجود انبار کالاهای احتکار را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه از فناوری‌های روز در استان برای اقدامات پلیسی محرومیم گفت: به‌عنوان مثال استان کرمان از نظر دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌ها و کنترل سرعت بسیار عقب است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم