فرمانده سپاه شهرستان ریگان طی پیامی روز 5 مرداد،سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، فرمانده سپاه شهرستان ریگان طی پیامی روز ۵ مرداد،سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا اذا نودی للصلاه من یوم الجمعه فاسعوا الی ذکر الله و ذروالبیع ذالکم خیر لکم ان کنتم تعلمون

(سوره جمعه آیه ۹)

ای کسانی که ایمان آورده ایدچون برای نماز جمعه ندا داده شد به سوی خدا بشتابید و داد وستد را واگذارید ،اگر بدانید این برای شما بهتراست.

فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی و وحدت در کشور محسوب می شود و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب بشمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و همبستگی میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.

پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد ازانقلاب اسلامی ایران است. نمازی پر فضیلت ودشمن شکن که خداوند سبحان در سوره ی جمعه صراحتا مومنان رابه حضور و اقامه ی با شکوه آن دعوت نموده است واین روز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام ،حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)در سال ۱۳۵۸به امامت آیت الله طالقانی(ره)نامگذاری شده که برفعالان عرصه میعادگاه نماز جمعه و عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم این خطه مبارک وفرخنده باد.

اینجانب این روز بزرگ را محضر حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه محترم و انقلابی شهرستان تبریک عرض نموده وبه نوبه خود از زحمات وتلاش های دلسوزانه ایشان قدردانی می نمایم.

سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان

انتهای پیام/