فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار شهرستان ریگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی،انقلابی و ولایت مدار شهرستان ریگان تبریک گفت.

متن این پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ

و ما بعد از تورات در زبور داوود نوشتیم و در کتب انبیاء سلف وعده دادیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد.

بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی(ره)، تقارن این هفته را با هفته وحدت به فال نیک می گیریم و بر روان پاک شهدای بسیج و معمار بسیج امام راحل (ره) عظیم الشان درود می فرستیم و آرزوی طول عمر برای مولایمان فرمانده عزیزمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) داریم.

تقارن هفته بسیج با هفته وحدت که مناسب میلاد پیامبر اکرم(ص) اول بسیجی عالم فرصت خوبی است، تا ما یکبار دیگر، بازبینی کنیم منشور سربازی در مکتب پیامبر(ص)، انشاء الله بتوانیم آرمانهایی که مد نظر رسول خداوند بود را پیاده کنیم و فرمول خداوندی برای نجات بشریت را به شکل بسیار مهمی بنام بسیج و فرهنگ بسیجی پیش ببریم که آن فرمول، فرمول نبوت و امتداد آن امامت و ولایت است.

امام راحل (ره) همچون پیامبر(ص) با ژرف نگری و با تدابیر پیامبرگونه خود همان اندیشه های ناب اسلامی را احیا نمودند و انقلاب اسلامی را بر آن اصول پایه گذاری نموده اند و برای حفظ آن  خلق نمود و به صورت درختی تنومند و پر ثمر، پرورش یافت و در طول حیات با برکت خود، همواره حماسه ساز عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن و نهایتا بسیج در امتداد همان راه مجاهدین صدر اسلام و در مقطع کنونی بسیج با همان تفکر ناب محمدی(ص) و حسینی و عاشورایی تحت فرماندهی امام خامنه ای(مدظله العالی) در دفاع از مکتب اسلام و با این تفاوت با دوران امام حسین(ع) که دیگر علی(ع) تنها نیست و حسین شهید دیگر با بی وفایی و نامردی، مردان، نامرد روبرو نیست این وجه تمایز و ویژگی همان پشتوانه مردمی است که به فرموده امام راحل همان بسیج است.

(بسیج یعنی مردم) این پشتوانه مردم در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی، همواره در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و… هم موجب بیمه شدن حیات نظام مقدس جمهوری گردیده و هم ضرورت مستمر حیات با برکت انقلاب و توسعه روز افزون خود شده است، پس باید این نهاد مقدس را ارج نهاد، این حقیر به عنوان خدمتگزار بسیج به محضر تمام بسیجیان ولایت مدار در شهرستا ن ریگان سلام و درود می فرستم و هفته بسیج و هفته وحدت را گرامی می دارم.

سرگرد پاسدارمصطفی دهقانیان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان

انتهای پیام/