سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور مسول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان با صدور پیامی درگذشت مادرپاسدار شهید والا مقام عیسی پارسا را تعزیت وتسلیت گفتند

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از خبرگزاری بسیج در کرمان، پیام تسلیت سپاه ثارالله در پی درگذشت مادر شهید عیسی پارسا سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان کرمان با صدور پیامی درگذشت مادرپاسدار شهید والا مقام عیسی پارسا را تعزیت وتسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه مریم قادری، مادر بزرگوار شهید والامقام، عیسی پارسا موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری برای انقلاب است. ایشان برای همیشه ماندگار و یقینا الحاق به صالحین هستند.

ضمن عرض تسلیت وتعزیت به بیت مکرم آن شهید عزیز، به ویژه به برادر پاسدار اصغرپارسا وهمچنین مردم شهیدپرور شهر ریگان؛ از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش مسالت داریم.

پاسدار شهیدعیسی پارسا پنجم فروردین ۱۳۴۲، در روستای ناصرآبادچهگواری از توابع شهرستان ریگان کرمان زاده شد. تا دوم راهنمایی درس خواند. سال ۱۳۶۰، ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سوم آبان ۱۳۶۲، در مریوان توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/