حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفر آبادی در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر غضنفر آبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اشتیاق مردم به خبر، نقش خبر و خبرنگاران را برجسته کرده است، تا جایی که در تصمیم گیری های غلط یا صحیح مردم و مسئولین موثر بوده است.

در این بین، خبرنگارانی بوده اند که با رعایت امانت و باصداقت در اطلاع رسانی تلاش کرده اند و خبرنگارانی که با خبر سازی و دروغ پردازی هم به این جایگاه آسیب جدی وارد کرده اند و هم مشکلاتی برای جوامع بشری بوجودآورده اند.

چه خونهایی که بخاطر اخبار کذب ریخته شد و چه جنایت هایی که به این سبب واقع شد، امروز خبر و خبرنگاری بصورت فنی و حرفه ای دنبال می شود تا جایی که اگر شنونده خبر علم و سواد رسانه ای نداشته باشد و در تمییز اخبار راست از دروغ ناتوان باشد چه بسا دچار آسیب های جدی مادی و امنیتی و اعتقادی گردد.

امروزه رسانه به عنوان بستر خبر، پیچیدگی حیرت انگیزی پیدا کرده در کنار استفاده صحیح از آن رواج بی اخلاقی و بی بندوباری و فضلیت کشی، انسان این قرن را بیچاره و متلاشی کرده و می نماید.

ایران اسلامی بعنوان پایگاه اخلاق، اسلام و قرآن و اهل بیت، مورد هجمه شدید ترین و گسترده ترین این امواج مسموم قرار گرفته تا با تحریف واقعیات، روحیه یاس و نا امیدی و بی اعتمادی را به مردم و مخصوصا جوانان القا کنند. تا جایی که که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی ) فرمودند: اگر جریان تحریف شکست بخورد ،جریان تحریم هم شکست می خورد.

می توان گفت بخش اعظم مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز جامعه ایران، حاصل القائات دروغین خبرنگاران ضد ایرانی، ضد اسلام و انقلاب خارجی و مزدوران فریب خورده وطن فروش و بیگانه پرست داخلی یا خارج نشین است، خبرنگاران مومن، متعهد، انقلابی، دلسوز و ولایی وظیفه بسیار خطیری در برابر این سونامی تحریف حقایق بر عهده دارند.

روز خبرنگار را بر سلحشوران و سربازان خط مقدم جبهه جنگ رسانه ای صمیمیانه تبریک و تهنیت عرض می کنم، موفقیت آنها را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حجت الاسلام  موسی غضنفر آبادی

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/