غضنفر آبادی از پیگیری برای احداث خط آهن جاسک- ریگان خبر داد و افزود: پیگیراحداث خط آهن جاسک - ریگان و فهرج و به دنبال مصوبه این طرح هستیم هرچند تعداد طرح‌های نیمه تمام در کشور زیاد است و دولت زیر بار طرح‌های جدید نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، موسی غضنفر آبادی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهر فهرج با اشاره به فعال نبودن بیمارستان فهرج گفت: مهمترین مشکل بیمارستان فهرج جذب نیرو است.

وی افزود: این موضوع را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم پیگیری کردم و پاسخ این بود که ما به دنبال جذب نیرو هستیم و مهمترین مشکل بیمارستان شهرستان فهرج کمبود نیرو است .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون در شهرستان فهرج در حد خدمات اورژانسی خدمات ارائه می‌شود.

غضنفر ابادی بیان کرد: دوست داریم بیمارستان فهرج فعال‌تر باشد و در همه بخش‌های این بیمارستان در حد توان، جراحی‌های سرپایی و دیگر خدمات درمانی انجام شود با پیگیری نماینده مجلس وقولی که ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم داده اند محقق خواهد شد.

وی از پیگیری برای احداث خط آهن جاسک- ریگان خبر داد و افزود: پیگیراحداث خط آهن جاسک – ریگان و فهرج و به دنبال مصوبه این طرح هستیم هرچند تعداد طرح‌های نیمه تمام در کشور زیاد است و دولت زیر بار طرح‌های جدید نمی‌رود.

حجت الاسلام غضنفر آبادی گفت: در حد توان مشکلات مطرح شده از سوی شورای اسلامی شهر فهرج را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/