رضازاده با بیان اینکه گرانی های ناراحت کننده و تورم های وحشتناک در بازار پیشرفت همه جانبه کشور را سد شده است، اظهار کرد: بعضی از مشکلات در کشور مشکل تحریم آمریکا و امثال آمریکا نیست به فکر مشکلات قشر ضعیف جامعه باشید و از ارسال هرگونه علامت غلط به دشمن نسبت به نامزد پیروز در انتخابات آمریکا خودداری شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه تولید فکر، اندیشه تکفیری و تشکیل جریان ها و گروه های تکفیری دو راهبرد صهیونیست و آمریکاست، اظهار کرد: از تلاش های دشمن خاموش فراموش سازی مسأله اول جهان اسلام یعنی فلسطین عزیز است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه پرده آخری که دشمن به نمایش گذاشته عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی است، افزود: تحرکات برخی کشورهای کوچک و مفلوک قطعا راه به جایی نخواهد برد و فلسطین، فلسطین خواهد شد و رژیم صهیونیستی محو خواهد گردید.

رضازاده ادامه داد: دیدید همبستگی شیعه و سنی را در هفته وحدت که صدای همه مسلمانان جهان یک صدا لبیک یا رسول الله بود.

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر شیطان در جهان است، عنوان کرد: چه بایدن و چه ترامپ بیاید برای ایران هیچ فرقی ندارد، رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی چون و چرا از صهیونیست است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه جمهوری اسلامی وارد هیچگونه گفتگویی با آمریکا نخواهد شد، عنوان کرد: تمام مسئولان نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه سازی و استفاده از فرصت ها باید برای یافتن راه علاج حل مشکلات مردم گام های مستحکم بردارند.

رضازاده با اشاره اینکه به اذعان هر دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، فاسدترین انتخابات آمریکا برای ریاست جمهوری این کشور رقم خورد، تصریح کرد: تهدید نمایی آمدن ترامپ و فرصت نمایی حضور بایدن توسط برخی ها اگر ناآگاهانه باشد نشان از بی بصیرتی و غفلت سیاسی است و اگر آگاهانه باشد وادادگی و خیانت است.

خطیب جمعه شهرستان ریگان در خاتمه با بیان اینکه گرانی های ناراحت کننده و تورم های وحشتناک در بازار پیشرفت همه جانبه کشور را سد شده است، اظهار کرد: بعضی از مشکلات در کشور مشکل تحریم آمریکا و امثال آمریکا نیست به فکر مشکلات قشر ضعیف جامعه باشید، همانطور که در گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر عزیزمان فرمودند باید به استعدادهای درونی کشور توجه داشته باشیم و از ارسال هرگونه علامت غلط به دشمن نسبت به نامزد پیروز در انتخابات آمریکا خودداری شود.

انتهای پیام/