امام جمعه شهرستان نرماشیر گفت:کارنامه نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر در تمام زمینه ها یک کارنامه درخشان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام ایران نژاد در آئین مراسم صبحگاه مشترک که امروز صبح به مناسبت هفته ناجا برگزار شد،اظهار داشت:یکی از پایه های اساسی امنیت در جامعه نیروی انتظامی است که بخش قابل توجهی از تولید امنیت را مدیون عزیزانمان در نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود :خدمت به خلق خدا از بالاترین عبادت ها محسوب می شود و این‌توفیقی است که شامل کارکنان پلیس در ماموریت ها شده تا با افتخار و بی منت به مردم خدمت رسانی کنند.

ایران نژاد با بیان اینکه نعمت سلامتی و امنیت دو نعمت گرانبهایی هستند که تا وقتی این دو نعمت از بین نرود کسی قدر آنها را نمی دادند،افزود:لازم است همه ادارات و شهروندان در تولید و حفظ امنیت همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

حجت الاسلام ایران نژاد بیان داشت:نیروی انتظامی برای حفظ جان و مال مردم سیزده هزار شهید و ۲۲هزار جانباز تقدیم‌انقلاب کرده است و این جز افتخارات بزرگ این‌سازمان مردمی است.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی با گستردگی ماموریت ها همواره در نماز های جماعت شهرستان حضور فعالی دارند ،بیان داشت:آنچه که باعث شده است جامعه همیشه در برابر توطئه های دشمنان این مرز بوم سرافراز و سربلند باشد ،توکل بر خدا و انجام کارهای معنوی و فرائض دینی است.

در پایان این مراسم مسئولین شهرستان و فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کارکنان انتظامی و خانواده شهدا با اهدا لوح، تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/