معاون سوادآموزی کرمان گفت: از کتاب سردار دل‌ها که در سرفصل‌های آموزشی سازمان سواد آموزی قرار گرفته، هفته سوادآموزی به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، محمد ضیاالدینی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل و مدیران، روسا و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: با توجه به این که در فصل شناسایی و جذب قرار داریم، به علت تغییر سامانه از ۵ شهریور خللی ایجاد شد و امکان ثبت نام نداشتیم و کلاس گذاری را نتوانستیم انجام دهیم و باید تلاش کنیم در این فرصت محدود حجم تحت پوشش برای مناطق مختلف را تکمیل و در سامانه ثبت کنیم.

ضباالدینی بیان کرد: از مسئولان سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق، انجام تکالیف واگذاری خواسته شود و ما هم در جلسات تخصصی به پرسش‌ها و مشکلات آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

وی با بیان اینکه این فرصت برای استان فراهم شده که کتاب “سردار دل‌ها” در سرفصل‌های آموزشی سازمان سوادآموزی قرار گیرد، بیان کرد: این کتاب به پیشنهاد آموزش و پرورش استان و همکاری چند استان دیگر و وزارت تکمیل شده که جزو منابع تدریس قرار می‌گیرد و در هفته سوادآموزی با حضور مجازی ۱۰ هزار نفر رونمایی می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: مناطقی که ظرفیت تاسیس مراکز یادگیری محلی با رویکرد مهارت آموزی در حوزه سواد آموزی دارند، موارد را معرفی کنند که به آن ها مجوز داده شود.

انتهای پیام/