امام جمعه موقت ریگان گفت:این را همه کسانی که گرایش و سازش با آمریکا دارند و نقشه بی پایه و اساس می کشند بدانند،امید واهی نبندید کسانی که چشم امیدشان به سمت غرب و آمریکاست بدانند که دارند به دنبال کسی هستند که رو به افول است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه دین اسلام به بحث علم و دانش سفارش و تاکید بسیاری داشتند ،اظهار داشت:دین اسلام بحث علم را برتر از همه چیز می داند،ما باید بیشتر با کتاب آشنا باشیم و باید یک آشتی ملی با کتاب،کتابخانه و علم صورت بگیرد نه اینکه کتاب ها خاک بخورند و مطالعه ما فقط از طریق فضای مجازی باشد.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه ضمن قدردانی از حضور پررنگ مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ریگان در راهپیمایی ۱۳آبان ،افزود: رهبری فرمودند،آمریکا رو به افول است،این را همه کسانی که گرایش و سازش با آمریکا دارند و نقشه بی پایه و اساس می کشند بدانند،امید واهی نبندید کسانی که چشم امیدشان به سمت غرب و آمریکاست بدانند که دارند به دنبال کسی هستند که رو به افول است.

طالبی فرد اشاره داشت به نامه امام رحمه الله علیه به گورباچف و بیان داشت: حضرت امام (ره) نامه نوشتند خطاب به گورباچف  آن را به اسلام دعوت می کند که این مسلک و شیوه رهبران الهی است.

وی تصریح داشت: امام (ره) در این نامه می فرمایند، من صدای شکسته شدن استخوان های مارکسیسم را می شنوم و سه سال بعد از این نامه  امام شوروی فروپاشید.

امام جمعه موقت ریگان افزود:وقتی مقام معظم رهبری می فرماید آمریکا رو به افول است یعنی همان صحبت مرحوم امام(ره) خطاب به شوروی،هرچند افرادی هستند که هنوز چشم هایشان بینا نشده هنوز هم رو به حقایق چشم هایشان را باز نکرده اند و شاید صحبت های رهبری هم زیاد خوشایندشان نباشد اما این را باید بدانند که انشاءالله این اتفاق همان طور که برای ابر قدرتی همچون شوروی اتفاق افتاد و آن را نابود کرد برای آمریکا هم اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/