رضازاده گفت: آبرسانی به بیش از بیست روستا به فرماندهی سپاه ثارالله استان و پیگیری های جانشین ایشان که شخصا پیگیر بودند و به شهرستان سفر کردند و در بحث بهداشتی یار و یاور عرصه ی بهداشت شهرستان بودند که در اپیدمی کرونا شاید زحمات سبز پوشان سپاه بودیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بنده آینده سپاه را بسیار مبارک میبینم، این سازمان متولد شده با انقلاب که از برکات امام امت است.

وی افزود: سپاه پاسدار آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی است.

رضازاده گفت: آمریکایی ها سرلوحه ی کارشان سپاه هراسی است، زیرا سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی است و خنثی کننده ی توطئه های دشمنان است، سپاه نیروی متولد شده انقلاب است.

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: سپاه ریگان در عرصه های مختلف جامعه در حال خدمت رسانی است، سپاه پاسداران به مردم مظلوم و مستضعف در جای جای ایران درحال خدمت رسانی است.

او اظهار کرد: اسرائیل بداند روز به روز مرگش را نزدیک تر می‌کند.

حبیب رضازاده گفت: اسرائیل خیال باطل نکند که مردم جمهوری اسلامی ایران حمایت گر سپاه پاسداران نیستند، همه ی مردم ایران سپاهی هستیم، حامی سپاه هستیم، مردم قدرشناس ریگان قدرشناس سپاه پاسداران هستند.

وی اضافه کرد: در شهرستان ریگان شاهد زحمات و تلاش های این نهادمقدس به فرماندهی برادرعزیزمان، نخبه ، موفق، شجاع و دلسوز جناب سرهنگ دهقانیان در سراسر شهرستان بودیم، هستیم و خواهیم بود.

همچنین خطیب جمعه به خدمات سپاه در شهرستان اشاره کرد و گفت: مباحث امنیتی ،گشت رضویون، خدماتی همچون آبرسانی به بیش از بیست روستا به فرماندهی سپاه ثارالله استان و پیگیری های جانشین ایشان که شخصا پیگیر بودند و به شهرستان سفر کردند و در بحث بهداشتی یار و یاور عرصه ی بهداشت شهرستان بودند که در اپیدمی کرونا شاید زحمات سبز پوشان سپاه بودیم و در عرصه‌ی معیشت و رزمایش مواسات به دستور مقام‌ معظم رهبری لبیک می‌گوید و برگ برنده در دستان سپاه پاسداران در شهرستان ریگان است.

او در پایان اضافه کرد: حزب و گروه و رنگ در شهرستان معنا ندارد، ان شاءالله همگی به سمت حکومت عدل مهدوی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/