فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حمیدرضا تاج آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سایپا در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : مأموران پلیس آگاهی با استفاده از دوربین های مدار بسته و انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک نفر مظنون را شناسایی و با هماهنگی قضایی فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ تاج آبادی ابراز داشت : طی چندین مرتبه بازجویی فنی ، متهم به بزه انتسابی معترف و همدستان خود را معرفی که با استفاده از سران طوایف و خانواده متهم ، خودروی مورد نظر کشف و پس از طی مراحلی به مالکش تحویل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به کشف یک فقره سرقت خودرو،توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح دلالت و اقدام جهت دستگیری سایر متهمین کماکان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود:در راستای مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی، مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از چند دستگاه خودروی سبک و سنگین عبوری در محور ریگان_ ایرانشهر ۹ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ تاج آبادی بیان داشت: در این خصوص ۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۷ نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ریگان از شهروندان خواست جهت حمایت از منابع ملی، در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سوخت قاچاق در هر نقطه از شهرستان، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/