فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان از کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل گفت : به منظور پاکسازی نقاط جرم خیز و برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین ارتقاء انضباط ترافیکی یک طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی دی ماه سال جاری در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ها با دستگیری ۱۰ نفر سارق، ۲۶ فقره سرقت کشف شد ، و مأموران جمعاً ۱۸۹ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی را دستگیر کردند.

سرهنگ تاج آبادی بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق منابع ملی نیز ۲۸ هزار و ۴۱۵ لیتر سوخت قاچاق کشف که در رابطه با قاچاق کالا ۳۵ نفر متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی یادآور شد : در این طرح ها ضمن برخورد با رانندگان متخلف ، تعداد ۵۱ دستگاه خودرو و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی دستگیری ۱۰ خرده فروش موادمخدر و کشف تعدادی سلاح ممنوعه و شکاری را از دیگر دستاوردهای این طرح بشمرد و تصریح کرد : وجود عاملان توزیع مواد مخدر یا پاتوق استعمال مواد در سطح محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی سلامت فردی و اجتماعی ماست.

فرمانده انتظامی ریگان در پایان خاطر نشان کرد : این طرح ها بنا به ضرورت و تا رسیدن به نقطه مطلوب دردستور کار پلیس قرار دارند که در این میان مشارکت خود شهروندان با پلیس در موفقیت این طرح ها نقش مهمی ایفا می کند.

انتهای پیام/