جلالی گفت: در راستای اقدامات نظارتی و مبارزه با گران فروشی مقدار ۳ تن آرد یارانه ای در یک منزل در بخش مرکزی ریگان کشف شد.

پرویز جلالی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار کرد:  در راستای اقدامات نظارتی، مبارزه با گران فروشی و تخلفات صنفی طی بازرسی های انجام شده بهمراه بازرسین اتاق اصناف وگزارشات سامانه ۱۲۴امروز ۴تیرماه مقدار ۳تن آرد یارانه ای که میبایست در مناطق عشایری توزیع گردد در یک منزل در بخش مرکزی ریگان کشف شد و بابت عرضه خارج از شبکه تشکیل پرونده انجام و جهت صدرو حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ریگان افزود:  همچنین تعداد ۵دواحد صنفی به دلیل تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی همچنین اعلام کرد: طی بازرسی های یکماه گذشته نیز برای تعداد۱۸ واحد صنفی که تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره را داشتند پرونده تخلف تشکیل وبه اداره تعزیرات ارسال گردید.

جلالی در خاتمه عنوان کرد:  از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهد هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه وغیره مراتب را با شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت و یا بصورت حضوری اعلام نمایند.

انتهای پیام/