جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان"گلستان" یک دستگاه وانت تویوتا توقیف و 222کیلو و 355 گرم مواد افیونی از آن کشف شد.

سرگرد عباس نظام آبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیارنخل، اظهار داشت: پلیس استان گلستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محورهای مواصلاتی ریگان مطلع و موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس ریگان، نرماشیر و یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم، شبانه مسیر تردد قاچاقچیان را در محور ریگان – ایرانشهر تحت کنترل قرار داده و با مشاهده وانت تویوتا حامل مواد به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار های پلیس از محل متواری و در نهایت با استفاده از گل میخ خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند؛ بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۱۲ کیلو و ۲۲۵ گرم حشیش و ۱۰ کیلو و ۱۳۰گرم تریاک کشف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

سرگرد عباس نظام آبادی در پایان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود اجازه نخواهد قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند و قاطعانه با آنان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/