فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 427 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ریگان و نرماشیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان برای جابجایی موادمخدر ، مأموران پلیس ریگان و نرماشیر اقدام به کنترل محور ریگان – ایرانشهر کردند.

وی افزود : مأموران حین کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادافیونی را شناسایی و اقدام به تعقیب و مراقبت خودروی مذکور کردند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند و مأموران نیز مقابله به مثل کرده و به سمت خودروی قاچاقچیان تیراندازی کردند که قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدهد، خودرو را در حاشیه جاده رها و با استفاده از تاریکی شب و پوشش درختان اقدام به فرار کردند.

سردار ناظری با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهمین تصریح کرد : مأموران پس از بازرسی از خودروی توقیفی موفق شدند مقدار ۴۲۷ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه متهمین قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به مرکز کشور را داشتند خاطر نشان کرد : پلیس در مبارزه با قاچاق موادمخدر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و اجازه جولان به سوداگران مرگ را نمی دهد.

انتهای پیام/