فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از 3 دستگاه تانکر حمل سوخت که به مقصد شرق کشور در حرکت بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان ریگان هنگام کنترل هدفمند محور ریگان-ایرانشهر ۳ دستگاه تانکر حمل سوخت را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بررسی بعمل آمده مشخص شد محموله گازوئیل این تانکر ها به صورت غیرمجاز از استان های اصفهان و قم به مقصد مناطق شرقی کشور بارگیری شده اند.

سردار ناظری با اشاره به کشف ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این ۳ تانکر خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده این تانکرهای حمل سوخت به سبب انجام تخلف اقتصادی و حمل غیرمجاز سرمایه های ملی کشور دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار طرح های مبارزه با جرائم اقتصادی بمنظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی خاطرنشان کرد: قطعا خروج غیرمجاز فرآورده های سوختی که بخش مهمی از ثروت های ملی میهن عزیزمان و متعلق به همه افراد جامعه هستند ضربات سنگینی به زمینه های اشتغال و توسعه کشور وارد می سازد از اینرو پلیس با متخلفان این عرصه با جدیت برخورد داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/