فرمانده انتظامی استان از توقیف10 دستگاه تانکر و کامیون حامل250 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سردار”رضا بنی اسدی فر”در این خصوص گفت: در تداوم طرح ها و تدابیر مبارزه با کالا و سوخت قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ریگان با رصد و انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین سوخت قاچاق از محورهای حوزه این شهرستان مطلع شده و طی روز گذشته ۱۰دستگاه تانکر و کامیون حامل سوخت را در محور اصلی شهرستان متوقف کردند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: در این عملیات ها در مجموع۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که از نقاط مرکزی کشور به مقصد استان های شرقی و نهایتا انتقال به خارج کشور بارگیری شده بودند کشف و در این رابطه۱۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل این متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: کشف این محموله بزرگ و سازمان یافته در سایه کار اطلاعاتی و تدابیر شبانه روزی رده های انتظامی نشانگرعزم جدی پلیس در عرصه مبارزه با سوخت قاچاق است که تلاش می شود این سرمایه های ملی برای نسل های امروز و فردا حفظ شوند.

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان به همراه فرمانده انتظامی از این محوله بزرگ سوخت قاچاق و عرض خداقوت توسط سرهنگ دهقانیان به فرمانده انتظامی و پرسنل زحمتکش ناجا شهرستان

انتهای پیام/