امام جمعه شهرستان ریگان گفت:اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست، امنیت مثل هوا برای انسان به طور مستمر لازم است ،ما این امنیت را مرهون خون مطهر شهدا می دانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی قبل از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با بیان اینکه یکی از دعاهای حضرت ابراهیم(ع) به درگاه خداوند، دعا برای امنیت و آرامش بود،اظهار داشت:خدا را شاکریم که در چهل سالگی انقلاب و امروز کشورمان را با منطقه و کشورهای دیگر مقایسه میکنیم ،کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است.

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه باید قدر امنیت این نظام و انقلاب را بدانیم ،بیان داشت: امروز اگر در گوشه و کنار برخی اوقات شیطنت هایی انجام میشود این یک نوع خودزنی است، یعنی دشمن به سطوح آمده، همانطور که رهبری عزیز فرمودند؛ اینها ترقه بازی است .

وی افزود: نیروی محترم انتظامی در کنار قوای مسلح توانسته است کارنامه درخشانی را از خودش به جای بگذارد.

رنجبر ماهانی ادامه داد:اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست، امنیت مثل هوا برای انسان به طور مستمر لازم است ،ما این امنیت را مرهون خون مطهر شهدا می دانیم و ایثار و از جان گذشتگی همه نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر قوای مسلح زحمت می کشند و خدمات ارزنده و شایسته ای دارند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه ضمن قدرانی از زحمات چندین ساله فرمانده سابق محترم انتظامی ریگان و تبریک به فرمانده جدید انتظامی شهرستان،اظهار داشت:در این چند سال که در خدمت جناب سرهنگ احمدپور بودیم زحمات زیادی کشیدند و همه عزیزان شاهد خدمات و زحمات این بزرگوار بودند و هستند و همکاری این عزیز با ستاد نماز جمعه و حضور در مناسبت ها در طول این چندسال قابل تقدیر است.

وی عنوان داشت:امنیت شهرستان و مجالس ما حاکی از مدیریت بالای این عزیز است،در بسیاری از اوقات سرهنگ احمد پور حتی وقت استراحتشان را خدمت به مردم می پرداختند.

انتهای پیام/