جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:در بحث کمبود نیرو و امکانات صحبت های مسئولین شهرستان را قبول دارم، اما فرمانده محترم انتظامی استان توجه ویژه ای به شرق و جنوب استان دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛سرهنگ ناصر فرشید امروز در سفر به این شهرستان و در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی ریگان با بیان اینکه تعامل و همدلی در سرتاسر استان و شهرستان ریگان وجود دارد،اظهار داشت:کشور ما امن ترین کشور و این امنیت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرمانده معظم کل قوا و همه کسانی که لباس خدمت را برتن کردند هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تامین امنیت بسیار ارزشمند و همه ما به آن مکلف هستیم،ادامه داد:همه در بحث حفظ امنیت دخیل و وظیفه و تکلیف دارند،امنیت فقط وظیفه دستگاههای امنیتی و قضایی اطلاعاتی نیست بلکه همه باید دخیل باشند.

وی افزود:پلیس در ایران باتوجه به تدابیر نه تنها اقدام مقابله ای را انجام می دهد بلکه اقدامات فرهنگی را هم انجام می دهد ما در مجموعه معاونت اجتماعی و مجموعه پلیس پیشگیری کارهای فرهنگی اطلاع رسانی و آگاه سازی با حضور در جوامع هدف را در دستور کار داریم و در برهه ای که الان قرار گرفته ایم و معاندین مخالفین و فرصت طلبان به دنبال روزنه ای می گردند که این امنیت و آرامشی که دربین مردم وجود دارد را دچار مشکل کنند.

ایشان ادامه داد:به عنوان کوچکترین عضو مجموعه انتظامی عرض میکنم ؛من و شما باید وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم و این اعتماد مردم را داشته باشیم که این اعتماد مردم را که داشته باشیم اقتدار هم داریم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اگر در ماموریت ها مردم را داشته باشیم با اقتدار کارمان را انجام می دهیم،خاطر نشان کرد:افتخار میکنیم که از لسان فرمانده معظم کل قوا مدال پر افتخار مجاهد فی سبیل الله را دریافت کردیم ،ما اگر امروز این مدال را بدست آوردیم حاصل تلاش همه همکاران من در مجموعه انتظامی در کل کشور بوده است.

وی ادامه داد:حضور مردم بزرگوار و فهیم منطقه قطعا در این رضایت مندی از مجموعه انتظامی نقش داشته است،امروز حضور اقای احمدپور به عنوان نماینده پلیس در جامعه باعث خوشحالی است،ایشان تنها نبودند و دو بال مجموعه عقیدتی و سیاسی و هم مجموعه حفاظت اطلاعات شهرستان با ایشان همراه بودند،همکاران من از پایین ترین درجه که وظیفه تا بالاترین درجه که جانشین ایشان است همه دست به دست هم دادند تا امروز این رضایتمندی بوجود آمده است.

سرهنگ فرشید تصریح داشت:خوشحالم که آقای تاج آبادی لیاقت خودشان را نشان دادند و امروز فرمانده این شهرستان معرفی می شوند،بسترها اینجا آماده است و انشاءالله جناب سرهنگ تاج آبادی با استفاده از این موقعیت ها و تجاربی که هست بهتر از دیروز انجام وظیفه کنند.

وی در ادامه بیان کرد:در بحث کمبود نیرو و امکانات صحبت های مسئولین شهرستان را قبول دارم، اما فرمانده محترم انتظامی استان توجه ویژه ای به شرق و جنوب استان دارند.

فرشید افزود: علی رغم همه کمبود ها همکاران من خدمات مضاعف را انجام دادند که امروز این امنیت را در منطقه داریم،تعامل و همراهی که بین فرماندهان وجود دارد که همیشه همراهی و همکاری می کنند.انشاءالله در کنار هم  و همه با هم دست در دست هم خدمتگذاری لایق و شایسته برای این مردم بزرگ و ولایی باشیم.

در این مراسم سرهنگ حمید رضا تاج آبادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی ریگان معرفی و از خدمات سرهنگ عباس احمد پور فرمانده سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/