سلطانی زرندی گفت: با حضور رئیس کل دادگستری، معاونین دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی و شهرستانی کلنگ اجرایی بازداشتگاه موقت فرماندهی انتظامی ریگان بر زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، امین سلطانی زرندی ، رئیس دادگستری شهرستان ریگان اظهار کرد: با توجه به فاصله ۹۰ کیلومتری شهرستان ریگان با زندان بم، در حوزه بدرقه متهمان در این شهرستان مشکلاتی وجود داشت که به منظور رفع این مشکلات، پیگیری‌های لازم برای ایجاد بازداشتگاه موقت در فرماندهی انتظامی این شهرستان در سطح استانی و ملی انجام شد.

وی افزود: در نهایت با احداث بازداشگاه موقت مورد تایید سازمان زندان‌ها در محل فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان موافقت شد که در سفر روز جاری رییس کل دادگستری استان به این شهرستان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی این بازداشتگاه بر زمین زده شد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان تصریح کرد: بازداشتگاه موقت فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با ۱۲۰ مترمربع زیربنا طی سال جاری احداث شده و به بهره برداری خواهد رسید.

سلطانی زرندی بیان کرد: همچنین در سفر رئیس کل دادگستری استان کرمان به شهرستان ریگان یک باب مهمانسرای دادگستری ریگان نیزافتتاح شد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان تصریح کرد: در سفر رییس کل دادگستری استان کرمان به شهرستان ریگان ضمن برگزاری جلسه شورای قضایی، مشکلات این شهرستان در حوزه‌های مرتبط با زندان، پزشکی قانونی و سایر مراجع مربوطه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سلطانی زرندی در خاتمه بیان کرد: در این سفر همچنین آئین تکریم اعضای شورا‌های حل اختلاف شهرستان ریگان نیز با حضور رییس کل دادگستری استان انجام شد.
انتهای پیام/