در پی جیره بندی آب از هفته گذشته در شهر ریگان مردم با قطعی آب و یا افت فشار مواجه هستند و بسیاری از آنها در تماس با پایگاه خبری دیار نخل از این موضوع گلایمند هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،طی روزها و هفته های گذشته در پی خرابی یکی از موتور پمپ های آب آشامیدنی مردم شهر ریگان با مشکل کم آبی،جیره بندی آب و افت فشار شدید آب در منازل خود روبرو بوده و هستند و این کم آبی باعث گلایه شدید شهروندان در این گرمای ۴۵ درجه شده است.

علی آبیار یکی از شهروندان ریگانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:چندین روز است که از مشکل کم آبی رنج می بریم،در این گرما زندگی بدون آب امکان پذیر نیست و از مسئولان شهرستان می خواهیم هر چه سریعتر فکری به حال مردم بکنند.

وی افزود:ما در آب کولر، استحمام، پخت و پز و حتی آب شرب مشکل داریم و مسئولین لطفا چاره اندیشی کنند.

محمد جرجندی یکی دیگر از شهروندان با گلایه از مسئولین آب و فاضلاب شهری به خبرنگار ما گفت:آیا این انصاف هست زن و بچه های ما در این گرما با کم آبی در شهر به این بزرگی در سختی باشند؟

ایشان ادامه داد:در خیابانی که منزل ما قرار دارد قبل از جیره بندی هم ما با مشکل فشار کم آب مواجه بودیم و از روزی که آب جیره بندی شده وضعیت آب بدتر شده است.

مرتضی روهینا یکی دیگر از شهروندان ریگانی هم به خبرنگار ما گفت: با اینکه که منبع آب در خانه داریم اما به حدی فشار آب کم است که منبع آب هم پر نمی‌شود.

در رابطه با مشکل کم آبی در شهر ریگان به سراغ حسین پیدایش رفتیم و ایشان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت:در حال تجهیز موتور پمپ جدید هستیم و طی سه روز آینده این موتور پمپ وارد مدار میشود و مشکل کم آبی در شهر ریگان حل خواهد شد.

رئیس آب و فاضلاب شهری ریگان با بیان اینکه مشکلات کمبود آب در این مدت به دلیل کم شدن دبی آب چاه هاست،افزود: دبی چاه ها به نصف کاهش پیدا کرده است و تا پروانه حفر چاه جدید را گرفتیم و مراحل قانونی را طی کردیم زمان برد.

وی ادامه داد: تابستان امسال متوجه شدیم که دبی چاه ها کاهش پیدا کرده اما با این چاه که به مدار اضافه میشود مشکل آب در شهر ریگان حل میشود.

پیدایش با بیان اینکه آب در شهر ریگان همچنان جیره بندی است،افزود: آب آشامیدنی ۸ روستای نزدیک به شهر ریگان را هم نیز ما تامین می کنیم.

انتهای پیام/