مدت زیادی است که نت دکل روستای زیارت شاه 2g است و بسیار تا بسیار سرعت اینترنت ضعیف است به نحوی که ما طلاب و دانشجویان روستا هر روز باید بیایم کنار دکل تا بتوانیم یک فایل درسی را دانلود کنیم.

با سلام مدت زیادی است که نت دکل روستای زیارت شاه ۲g است و بسیار تا بسیار سرعت اینترنت ضعیف است به نحوی که ما طلاب و دانشجویان روستا هر روز باید بیایم کنار دکل تا بتوانیم یک فایل درسی را دانلود کنیم، آقای فرماندار شهرستان، نماینده مردم شرق استان و مدیر اداره مخابرات شهرستان لطفا فکری به حال ما بردارد. باتشکر.

پیگیری ما:

باسلام..
باتوجه به سفر مدیریت محترم مخابرات منطقه کرمان جناب مهندس حسینی و مدیریت ارتباطات سیار در مورخه ۹۹/۱۱/۲۱ در شهرستان ریگان و پیگیریهای فرماندار محترم جناب مهندس باقری ، معاونین و بخشداران محترم حضور داشتند قول دادنند با توجه به تامین بودجه تمامی سایت های ۲G به اینترنت پر سرعت ۳G_4G ارتقاء داده شوند و سایت مهدی آبادی و زیارت شاه که منطقه گردشگری است به امید خدا در دستور کار قرار دارد .بازم اعلام می نمایم مشترکین محترم‌ همراه اول که در آن منطقه سکونت دارند حتما با سامانه ۹۹۹۰ تماس بگیرند تا اینکه درخواست ها و تقاضای شما در سامانه جهت پیگیری ثبت گردد.زارع مدیر اداره مخابرات شهرستان ریگان