معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:ماهیت آمریکا زالو صفتی است،آمریکا هرجا قدم گذاشته یک کودتا اتفاق افتاده است،به برکت مقاومت ملت ایران و خون شهدا انقلاب اسلامی به یک استقلال رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام امین کمالی قبل از ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی در ریگان اظهار داشت:۱۳ ابان روز حماسه، اقتدار وعزت ملت قهرمان ایران است، روزی که ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار توسط نخبگان و دانشجویان در هم شکست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با بیان اینکه امام این روز را انقلاب دوم نامیدند،افزود:استکباریعنی آمریکا که با خونسردی تمام از کشتار هزاران ملت سخن میگوید،استکبار یعنی اینکه به هواپیمای مسافربری مردم بی گناه ایران اسلامی حمله کردند و ۲۹۰ مسافر را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دانشجویان یکبار دیگر ابهت دشمن و شیطان را درهم ریختند،بیان داشت:یک عده در داخل این نظام می گویند حرکت ۱۳ آبان یک حرکت احساسی بود ،خاک بر این دهان ها،باید در جواب کسانی که می گویند نباید این اتفاق می افتاد و ما باید در مقابل آمریکا سر تسلیم فرود می آوردیم اگر سفارت آمریکا و این جاسوس خانه آمریکایی تسخیر نمی شد چه اتفاقی می افتاد .

کمالی تصریح داشت:ماهیت آمریکا زالو صفتی است،آمریکا هرجا قدم گذاشته یک کودتا اتفاق افتاده است،به برکت مقاومت ملت ایران و خون شهدا انقلاب اسلامی به یک استقلال رسید.

وی افزود:یک عده از مسئولین ما امروز دچار آلزایمر سیاسی شده اند و فراموش کرده اند و حرف از مذاکره با آمریکا می زنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله ادامه داد:ما به استقلال سیاسی رسیده ایم که امروز رئیس جمهور ونمایندگان با رای شما مردم انتخاب می شوند.آن کسانی که می گویند نباید در مقابل آمریکا شعار مرگ بر آمریکا بدهیم ،آمریکایی که حاضر نبود به شاه که حلقه به گوش آمریکا بود یک کارخانه ذوب آهن بدهد آیا این آمریکای جنایتکار می گذاشت ما امروز پتروشیمی داشته باشیم و در مسائل نظامی ، موشکی، برجام و هسته ای به اینجا برسیم؟

وی با بیان اینکه امروز ایران قدرت برتر منطقه هست ،گفت:زمانی ما حتی سیم خار دار هم نداشتیم اما به برکت مقاومت توانستیم در مسائل موشکی برترین باشیم و هرکجا که گوش به حرف ولایت دادیم درخشیدیم.

ایشان افزود:اقتدار ما همین بس که دشمنان می گویند در مرزهای اسرائیل سپاهیان خمینی ایستاده اند،قدر این انقلاب را بدانید.

حجت الاسلام کمالی ادامه داد:یک شخصیت امریکایی می گوید، انقلاب ایران نیامد که در صفحه شطرنج بین الملل یک مهره ای را جابجا کند انقلاب اسلامی آمد زد زیر شطرنج بین الملل.دشمنان از قدرت ایران اسلامی می ترسند و حراس دارند،انقلاب اسلامی درختی تنومند است.آمریکایی ها هم بیکار ننشستند و وقتی فهمید از طریق ترور کاری را پیش نمی برد جنگ ۸ ساله را راه انداخت و در این جنگ هم باز ایران پیروز میدان شد، یک جنگ نرم فرهنگی راه انداخت بازهم ایران پیروز شد.

وی افزود:این درخت تنومند اسلام با هیچ هجمه خارجی تکان نمیخورد فقط موریانه هایی در داخل این نظام وجود دارند که خطر مال اینهاست و ما از حمله و از تحریم اقتصادی آمریکا نمی ترسیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت:تروریست های اقتصادی در داخل کشور و اینهایی که پا روی گلوی مردم گذاشتند و حلقه ی اقتصاد را تنگ کردند و مردم در سختنی هستند.

کمالی افزود:یکی از همین تروریست های اقتصادی در شرق استان کرمان و شهرستان ریگان حضور یافته،همین هایی که مثل اختاپوس بر منابع استان کرمان و ایران چنبره زدند و دختر و پسر این کشور بخاطر بی پولی نمی توانند ازدواج کنند و در تامین نیاز های اولیه خود مانده اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مواضع انقلابی امام جمعه ریگان،ادامه داد:مسئولین ریگان هوشیار باشید و این افراد را به ریگان راه ندهید،از آنها بپرسید این چند سال برای مردم چکار کردید.

انتهای پیام/