رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان گفت: ۳۲۴ پشه بند که توسط داوطلبان هلال احمر و خیرین امام رئوف تهیه شده بود در روستا‌های محروم و کپر نشین شهرستان ریگان که از گزش خزندگان و حشرات در رنج بودند توزیع شد.

بهزاد عارف در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت :مرحله دوم توزیع پشه بند طرح چادرمسافرتی به تعداد ۲۰۰ عدد، که توسط داوطلبان هلال احمر و خیرین امام رئوف تهیه شده بود بین روستا‌های محروم و کپر نشین شهرستان ریگان که از گزش خزندگان و حشرات در رنج بودند توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان ادامه داد: بسیاری از اهالی روستا‌های محروم شهرستان ریگان از جمله روستا‌های دهنه عباسعلی، زفتک و روستا‌های زیارت شاه بنا به دلایلی از جمله گرمای بیش از حد هوا و عدم وجود وسایل سرمایشی مجبور به استفاده از خنکای هوا بعد از غروب آفتاب هستند که این عوامل و شرایط کویری گزش مار، عقرب، رتیل و سایر حشرات را برای عموم خصوصا کودکان مضاعف نموده بود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح امنیت آسودگی این خانوار‌ها افزایش و آمار گزیدگی بسیار پایین آمده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان عنوان کرد: در تابستان سال جاری در ۲ مرحله ۳۲۴ عدد پشه بند به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال با حضور ۱۲ نفر از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر در مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان ریگان توزیع شده است.

عارف در پایان از گروه خیرین امام رئوف بابت اجرای این طرح و برنامه‌های قبلی قدرانی کرد و افزود:حضور خیرین و اجرای این گونه طرح‌ها در مناطق محروم کشور که دور از پایتخت و کلان شهر‌ها هستند مسبب برکات و آثار زیاد منجمله ترویج فعالیت‌های بشر دوستانه و کاهش آلام است و خرسندیم که هلال احمر در رفع محرومیت ها‌ی منطقه توانسته است گام‌ها موثری بردارد.

انتهای پیام/