فرماندار شهرستان ریگان گفت:۶۳ مدرسه در شهرستان ریگان وجود دارد که غیر استاندارد اجری وخشت وگلی وکانکسی می‌باشند که جان دانش اموزان ریگانی را تهدید می‌کنند.

امین باقری در حاشیه بازدید کارشناسان نهاد ریاست جمهوری ومناطق محروم از مدارس غیر استاندارد ریگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار داشت: ۶۳ مدرسه در شهرستان ریگان وجود دارد که غیر استاندارد اجری وخشت وگل وکانکسی می‌باشند که جان دانش اموزان ریگانی را تهدید می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مرکز شهرستان نیز مدارس غیر استاندارد اجری وجود دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر ریگان رشد جمعیتی است این مدارس با ازدحام دانش آموزان مواجه هستند.

فرماندار ریگان بیان داشت: در شهرستان ریگان بیش از ۲ هزار دانش آموز عشایر وجود دارد که بیشترین دانش آموز شرق استان در شهرستان ریگان وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی دو سال خیرین بیش از ۳۰ واحد اموزشی را در این شهرستان ساخته وتحویل آموزش وپرورش دادند،عنوان داشت:با توجه به اینکه بیش از هزاران دانش آموز در بیش از ۶۰ واحد اموزشی غیر استاندارد مشغول به تحصیل می‌باشند قطعا جان این دانش آموزان در خطر می‌باشد.

در پایان این بازدید یک روزه کارشناسان نهاد ریاست جمهوری ومناطق محروم از مدارس غیر استاندار ریگان از ساخت چندین واحد آموزشی توسط خیرین در این شهرستان خبر دادند.

انتهای پیام/