فرماندار شهرستان ریگان با اشاره به بهره برداری بیمارستان شهرستان در دهه فجر گفت: ۹ پزشک متخصص در این شهرستان استقرار می‌یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ امین باقری فرماندار ریگان امروز در دیدار رئیس دادگستری ودادستان شهرستان ریگان گفت: بیمارستان شهرستان ریگان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید وطی یک ماه آینده بخش‌های بستری آن راه اندازی خواهند شد.

وی بیان داشت: پزشکان متخصص داخلی، اطفال، زنان وزایمان ،روانپزشکی ،عفونی ،جراحی و… در شهرستان استقرار می‌یابند.

فرماندار ریگان اظهار کرد: تعامل خوبی در شهرستان در بین دستگاهها وجود دارد که این تعامل وهمفکری می‌تواند در زمینه توسعه شهرستان نقش به سزایی را ایفا نماید.

باقری با اشاره به اینکه اجرای قانون در اولویت کاری ما می‌باشد ابراز کرد: هدف اصلی  اجرای کار‌ها به صورت قانونمند  است.

باقری با اشاره به اینکه مصرف سوخت شهرستان در حال بررسی می‌باشد اظهار کرد : تمام تلاش ما نظارت بر جایگا‌های عرضه سوخت در این شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ریل گذاری خوبی در شهرستان ریگان صورت گرفته است ابراز کرد: زیر ساخت‌ها در این شهرستان فراهم شده است .

فرماندار ریگان بیان داشت:تا دوسال آینده تمامی مدارس غیر استاندارد ریگان تخریب و مدارس جدید تحویل آموزش وپرورش خواهند شد.

احداث پل هوایی در باند دوم ریگان -رحمت آباد از ضروریات است

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در این دیدار با اشاره به اینکه شورا‌های حل اختلاف شهرستان ریگان رتبه نخست را در استان وکشور به دست آوردند اظهار کرد: به زودی ساختمان شورای حل اختلاف دربخش گنبکی شهرستان راه اندازی خواهد شد.

امین سلطانی با اشاره به قرار گرفتن بیمارستان واداره برق ودادگستری در باند دوم ریگان -رحمت آباد احداث پل هوایی در این محور را از ضروریات برشمرد وخواستار احداث پل هوایی در این منطقه شد.

انتهای پیام/