در این پیام آمده است: درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه ریگان که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ امام جمعه و فرمانده سپاه ریگان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات تقدیر و تشکر کردند

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی بخصوص مردم شهید پرور شهرستان ریگان در انتخابات ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلا اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌ها و تبلیغات چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید. دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات را داشتند. از فشار‌های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و حتی توسل به شایعات مختلف. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشور‌های مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌ نظام اسلامی اثبات کرد.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه ریگان که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

اینجانبان ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم همیشه درصحنه شهرستان ریگان و همچنین رهبری معظم انقلاب «مدظله‌العالی» که با تلاش خود فضای صمیمی و به‌ دور از تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان عزیز و اصحاب رسانه قدردانی می‌نماییم.

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان
سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان
فرمانده سپاه شهرستان ریگان

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ریگان

انتهای خبر/