امام جمعه ریگان گفت:آمریکایی ها امروز ضربات محکمی از سپاه پاسداران خورده اند . آمریکایی ها بدانند تمام ملت ایران سپاهی اند و حامی و قدر دان سپاه پاسداران هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: وزارت اطلاعات چشم بینا و چشم بیدار نظام اسلامی است .برخورد با عوامل شرارت و نا امنی و مقابله با عوامل و باندهای فساد اقتصادی و رصد فعالیت سرویس های جاسوسی بیگانه از اقدامات با ارزش و قابل تقدیری است که در طی یکسال گذشته توانسته است وزارت محترم اطلاعات در کارنامه خود به منصه ظهور بگذارد.

امام جمعه ریگان ادامه داد:برادران عزیز ما در وزارت اطلاعات در عین گمنامی در همه جا حضور دارند خصوصا آنجایی که دشمنان قسم خورده در کمین و ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده اند و هستند.

ایشان همچنین با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام در سال ۵۸ خاطرنشان کرد:آمریکایی ها امروز ضربات محکمی از سپاه پاسداران خورده اند . آمریکایی ها بدانند تمام ملت ایران سپاهی اند و حامی و قدر دان سپاه پاسداران هستند.

وی آغاز هفته ی کار و کارگر را گرامی داشت و از زحمات این قشر خدوم تقدیر نمود و افزود:دو قشر از ملت ستون فقرات کشور و انقلاب اند که یکی قشر کارگر است و هم قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار خود انقلاب را به پیروزی رسانده اند و هم بعد از انقلاب با کوشش و جهاد خود انقلاب را به پیش می برند.

رنجبر ماهانی بیان داشت:مقام معظم رهبری می فرماید هر کشوری هرچه رشد مادی و ثروت دارد از سر انگشت کارگر است.اگر کارگر نباشد همه ی طراحان و برنامه ریزان و متفکران اقتصادی کارشان بیهوده است آن عنصر و عاملی که همه ی فکر و هدف و برنامه و پیشرفت های اقتصاد را در مقام عمل میتواند محقق کند سر پنجه ی کارگر است.

وی افزود:محور اصلی در تحقق شعار سال تقویت کارگر ایرانی است .در سال رونق تولید سرمایه گذاری یک رکن کار است رکن اساسی ارتقاء جایگاه کارگران است.در سال رونق تولید مسولین اجرایی و نهاد های انقلابی باید جایگاه کارگران و نیازها و مطالبات و امنیت شغلی کارگران را ارتقاء ببخشند.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:همه ی جوانان ،خانم ها و آقایان باید نسبت به فرهنگ کار تلاش و کوشش کنیم .بسیاری از اوقات ما انتظار داریم حتما میز و صندلی و پست منصبی باشد لذا بسیاری از کارهای خرد اقتصادی می تواند باعث رونق اقتصادی زندگی ما باشد.

وی همچنین با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در جمع شرکت کنندگان مسابقات قران کریم،گفت: حضرت آقا در این دیدار فرمودند، امت اسلامی بر سر دوراهی قرار گرفته است آیا به قران عمل و از قران تبعیت کند یا در برابر تعالیم قرانی بایستد عمل به قران و تبعیت از آن یک راهی پر خطر و سخت است برای جوامع اسلامی که باید در برابر طاغوت ها ایستاد و جانفشانی کرد و فشار اقتصادی و محاصره همه جانبه را پشت سر گذاشت تا به پیروزی رسید.

انتهای پیام/