امام جمعه موقت شهرستان ریگان با بیان اینکه آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد که فاقد قدرت منطق است ،عنوان کرد:طرح موضوع مذاکره صرفا یک بازی سیاسی می باشد.

به گزاش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام جعفر ریگانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به شهادت دو جوان شیعه بحرینی و اظهار داشت:جنایتکاران رژیم آل خلیفه بدانند که ظلم و زور پایدار نخواهد ماند و تصمیم و اراده ملت های عدالت طلب سرانجام به پیروزی ختم خواهد شد.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه اشاره داشت به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا و افزود:امروز با یک خیمه شب بازی جدید دولت آمریکا وزیر امور خارجه ما را تحریم می کند، اینها اهدافی دارند و الحمدالله به فضل الهی اهداف شوم آنها هیچ وقت محقق نخواهد شد.

ایشان تصریح داشت:دشمن حمله و فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل کرد اما مردم همچون کوهی در مقابل شیطنت های آنها ایستادگی کردند و آنها از این حرکت نا امید شدند و وزیر امور خارجه کشور ما را در لیست تحریم قرار دادند.

وی با بیان اینکه آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد که فاقد قدرت منطق و طرح موضوع مذاکره صرفا یک بازی سیاسی است،خاطر نشان کرد:از طرفی اعلام مذاکره می کنند و از طرفی تحریم پشت تحریم،نه جنگ و نه مذاکره و گفتمان مقاومت تنها مسیر دستیابی به قله ی پیروزی و موفقیت ایران است.

حجت الاسلام ریگانی افزود:دستگاه دیپلماسی با قدرت و قوت از عزت ، حکمت و مصلحت منافع ملی صیانت خواهد کرد و ما این حرکت را محکوم می نماییم و بدانند که آنها نیاز به ما دارند و خواهند داشت.

وی در ادامه بیانات خود به خانواده ها توصیه کردند:همه خانواده ها زمینه ی ازدواج آسان را برای جوانان و نوجوانان فراهم کنند،ازدواج های سنگین خواست دشمن است.

امام جمعه موقت ریگان اظهار داشت:ازدواج های پر هزینه تشکیل خانواده را به تاخیر می اندازد و هر قدر بنیان خانواده به تاخیر بیفتد شیاطین از این امر سوء استفاده می کنند.باید با ازدواج های آسان بنیان خانواده را با مهر و عطوفت تشکیل داد.

ریگانی با بیان اینکه مسئولین مروبطه مشکل بیکاری جوانان را حل کنند ،تصریح کرد:بعضی ها به بهانه ای میخواهند شادی را دربین جوانان با آغشته شدن به گناه و بعضی موسیقی های غیر مجاز این امر را حتی در شهرهای مذهبی ما تکرار کنند.

وی افزود:به اسم ایجاد نشاط در بین جوانان و به بهانه ی اینکه از مسئولیت خود شانه خالی کنند و زیر بار مسئولیت نروند با این بهانه ها میخواهند مردم را سرگرم و به طرف بی بندباری ترویج بدهند.ایجاد شغل و ایجاد زمینه ازدواج آسان بزرگترین شادی برای جوانان است.

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه حقوق بشر در جامعه امروز تبدیل به حقوق بی بشر شده است،تصریح کرد:همه باید حقوق بشر اسلامی که هدف آن حفظ و کرامت اسلامی است را دنبال کنیم.

وی اشاره داشت به روز تشکیل جهاد دانشگاهی و افزود:جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و  از هویت اسلامی برخوردار و نیز از منابع انسانی متعهد و کارآمد و الهام بخش و موثر در کشور می باشد.

ریگانی در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار ،عنوان داشت:یک خبرنگار خوب باید ذوق و استعداد در این رشته داشته باشد و سرعت عمل از ویژگی های خبرنگار خوب است.

امام جمعه موقت ریگان در پایان خاطر نشان کرد: حق طلبی از ویژگی های خبرنگار خوب است و خبرنگار باید حق را بگوید و از چیزی هراس نداشته باشد.

انتهای پیام/