رضازاده گفت: توانمندی نظامی مقاومت و نیروی قدس، مهمترین نگرانی آنها است و می دانند موشک هایی که مقدمات آن را شهید تهرانی مقدم فراهم کرده در کمین نیروهای نظامی آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار کرد: کسانی که حلقوم رجوی ها شدند؛ بدانند مردم تابع قانون اساسی اند‌؛ قانون اساسی که خون های عزیزی مثل شهید بهشتی پای آن ریخته شده است.

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: چطور کسی که قانون اساسی این کشور را قبول ندارد، به عنوان کاندیدا نام نویسی می کند؟! در حالیکه اصل شرکت در کاندیداتوری تبعیت از ولی فقیه و قانون اساسی است‌.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  ” نیروی قدس بزرگترین عامل موثر در جلوگیری از دیپلماسی انفعالی است” نیروی قدس را عامل تحقق سیاست عزتمندانه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا توصیف کرد و افزود: ایران تهدید مدام آمریکا است و آنقدر قوی شده‌ که می خواهند نفوذ ایران را کم رنگ کنند اما نمی توانند.

خطیب نماز جمعه ریگان عنوان کرد: توانمندی نظامی مقاومت و نیروی قدس، مهمترین نگرانی آنها است و می دانند موشک هایی که مقدمات آن را شهید تهرانی مقدم فراهم کرده در کمین نیروهای نظامی آمریکا است.

حجت الاسلام رضازاده تاثیر مکتب شهید سلیمانی را هم مورد تاکید قرار داد و با اشاره به نقش آفرینی نیروی قدس در دو دهه اخیر در کشورهای منطقه اظهار کرد: نیروی قدس ثابت کرد در دیپلماسی فقط صحبت دو طرفه دو مقام وزارت خارجه دو کشور مطرح نیست بلکه در کنار دیپلماسی پارلمانی و… دیپلماسی دفاعی را هم باید اضافه کرد.

وی در خاتمه به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم ائمه در بقیع اشاره و تصریح کرد:  ریشه همه تفکرات انحرافی و التقاطی که در یک برهه زمانی کوتاه جهلی در میان مردم راه انداخته؛ آمریکا و صهیونیسم است .

انتهای پیام/