فرمانده انتظامي شهرستان ریگان از دستگیری فردی که در پی اختلاف خانوادگی اقدام به تیراندازی منجر به قتل پسر عموی خود کرده بود خبر داد و گفت: حمل سلاح توسط افراد و عدم کنترل خشم عواقب ناخوشایندی به دنبال دارد.

سرهنگ اسحاق دریجانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل در تشریح این خبر گفت: اوایل بهمن ماه سال جاری خبر وقوع تیراندازی و مجروح شدن دو نفر از شهروندان به پلیس گزارش و با حضور مأموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد چند پسر عمو بعلت اختلاف خانوادگی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده و چند گلوله به طرف های دعوا برخورد کرده است.

سرهنگ دریجانی ادامه داد: مصدومان این نزاع خانوادگی جهت درمان به بیمارستان منتقل اما متاسفانه یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند که در این رابطه مأموران پلیس ، تحقیقات و پی جوئی های لازم را برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار دادند و پس از ۱۰ روز از وقوع حادثه، عامل تیراندازی منجر به قتل با همکاری سران ریش سفیدان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به معرفی این فرد به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: حمل سلاح یکی از مواردی است که می تواند حوادث تلخی را به دنبال داشته باشد از اینرو پلیس با جدیت طی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با دارندگان سلاح سرد و گرم برخورد می کند.

انتهای پیام/