مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گفت:در برخی جاها مدیران ما ناکارآمد و بی کفایت اند؛برخی مدیران ما تقوای الهی را رعایت نمی کنند و خون شهدا را نادیده گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛حجت الاسلام محمد زنگی آبادی امروز در جمع بسیجیان ریگان با بیان اینکه این رزمایش مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویان،اظهار داشت:امام حسین علیه السلام به دنبال اصلاح جامعه بودند به دنبال احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان ادامه داد:ما میتوانیم فرمایش سید الشهداء را به عنوان منشور نظری و عملی خودمان قرار دهیم و بسیجیان و دلسوزان نظام و ولایت به دنبال اصلاح جامعه هستند و برخی ها بسیجیان را به تندروی متهم نکنند.

وی با بیان اینکه ما گوش به فرمان امام حاضرمان هستیم و هرجا که ایشان مصلحت بدانند حضور داریم،افزود:بعضی ها فکر می کردند دراین فشارهای اقتصادی محرم امسال کم رنگ تر باشد اما اینچنین نشد بلکه پرشور تر شد،یقین بدانید اربعین امسال از سال گذشته پر رنگ تر است.

زنگی آبادی بیان داشت:انقلاب اسلامی نسخه ای از انقلاب امام حسین علیه السلام است،رمز موفقیت جمهوری اسلامی در این است که مدیران و مسئولین با تمام وجود برای نظام خدمت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد:هشت سال دفاع مقدس با پیروزی طی شد چون مسئولین در کنار مردم بودند و فاصله زندگی مردم و مسئولین خیلی ناچیز بود و فاصله ای نداشتند.در هر برهه ای که مردم و مسئولین در کنار هم بودند در هر شرایط سختی توانستیم به راحتی عبور کنیم،شرایط امروز ما که از شرایط ۸ سال دفاع مقدس که بدتر نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان تصریح کرد:چی باعث شده است که گاهی اوقات احساس ضعف می کنیم ،خود کارشناسان می گویند ۲۵ در مشکلات کشور از تحریم است و ۷۵ درصد مشکلات ناشی از عناصر داخلی است.

وی با بیان اینکه در برخی جاها مدیران ما ناکارآمد و بی کفایت اند،ادامه داد:برخی مدیران ما تقوای الهی را رعایت نمی کنند و خون شهدا را نادیده گرفتند.

این مقام مسئول در ادامه عنوان داشت:بسیجیان ما همیشه در صحنه هستند ومحتکرینی که لوازم ضروری مردم را احتکار کرده بودند توسط شما کشف و شناسایی شدند.

زنگی آبادی عنوان کرد:بسیجیان ما اهل جنگ و آغازگر جنگ نیستند اما اگر جنگی صورت گیرد مقتدرانه و محکم برخورد می کنیم.انقلاب ما به دو دلیل نیاز به مراقبت دارد یک چون انقلاب ما زنده است و مراقبین انقلاب شما مردم و بسیجیان و دلسوزان نظام هستید.همان گونه که انقلاب امام حسین(ع) جاودانه ماند انقلاب ما هم جاودانه خواهد ماند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:باید سفت و سخت از این انقلاب جوینده و طوفنده و زنده مراقبت شود.باغبان انقلاب شماها هستید،انقلاب اسلامی دشمن دارد و چون دشمن دارد نیاز به مراقبت شدید دارد،نباید برای یک لحظه هم خواب غفلت سراغمان بیاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان تاکید داشت: اصولی که انقلاب اسلامی بر پایه آن برنامه ریزی شد هیچ وقت با منافع قدرت های استکباری همراهی نمی کند.انقلاب اسلامی استکبار ستیز است،انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را هیچ وقت به مشروعیت و رسمیت نخواهد پذیرفت،این اصول انقلاب اسلامی است ،انقلاب اسلامی حکومت آل سعود را غیرمشروع می داند.

حجت الاسلام زنگی آبادی در پایان با بیان اینکه این رزمایش نشانگر این است که دنیا بداند بعد از گذشت چهل سال بسیجیان آماده در صحنه هستند و تصریح کرد:بصیرت و وفاداری شما بسیجیان و مردم قطعا این نقشه  جنگ اقتصادی دشمن را مثل همیشه نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/م