فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگانهای مستقر در این استان و همچنین افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آغاز سفری دو روزه وارد شهرستان بم شد.
وی ضمن یادآوری خاطرات تلخ زلزله بم گفت: ما ارادت خاصی به مردم استان کرمان و همه شهرستانهای این استان از جمله شهرستان بم داریم و امروز یاد و خاطره روزهای تلخ زلزله بم برای ما زنده شد.

سرلشکر سلامی افزود: در زمان زلزله بم چند روز در این شهرستان حضور داشتیم که در خدمت فرماندهانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاح احمد کاظمی بودیم که در آن زمان فرمانده نیروی هوایی سپاه را برعهده داشتند و با استفاده از پرنده های بال ثابت و بالگرد در امدادرسانی به مردم این شهرستان نقش تعیین کننده ای داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن اهداف سفر خود به کرمان تشریح کرد: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگانهای مستقر در این استان و همچنین افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان است.

وی ادامه داد: در این سفر از تعداد زیادی پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان کرمان بهره برداری می شود و  امیدواریم با استمرار خدمات رسانی مجموعه های مختلف خدمات رسان کشور و نهادهای حمایتی و دولت و بسیج و سپاه بتوانیم به تدریج سایه های این محرومیتها را ازکشور دور کنیم.

انتهای پیام/