فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب شرق کشور گفت: در بحث آمایش سرزمینی بزودی تصمیماتی جهت استقرار یگان ویژه ارتش در منطقه شرق استان کرمان اتخاذ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، امیر معمارباشی روز گذشته در سفر به بم و در دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: این تصمیمات از طریق ستاد فرماندهی کل قوا و با مصوبه رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام میگیرد.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بم و بروات با در اختیار قراردادن باغی به نیروی زمینی ارتش  در سنوات گذشته نشان دادند که همیشه همگام و همراه ارتش بوده و هستند.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق کشور تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی و نهادها و سازمان های اداری به محوریت نیروی زمینی ارتش قصد احیای باغ مذکور را داریم که این امر می تواند موقعیت خوبی را در جهت رونق صنعت گردشگری برای بم داشته باشد.

وی تاکید کرد: در حوادث طبیعی و غیر مترقبه ای  که در کشور رخ می دهد نیروهای مسلح همیشه پای کار بوده و نقششان را به خوبی ایفا می کنند از جمله نیروی زمینی ارتش در لحظات اولیه بروز حادثه دلخراش زلزله بم با حضور به موقع و استقرار در شهر بروات ماموریت خود را اجرا کرد.

امیر معمارباشی با اشاره به افتتاح پشتیبانی منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در کرمان افزود: این مرکز از مصوبات رهبری بوده که پیش بینی می گردد با توجه به محورهای سیستان و بلوچستان و محورهای جنوبی به سمت کرمان و تهران اتفاقات خوبی برای جنوب شرق کشور رقم خواهد خورد.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار پدافند هوایی در بم و بروات قطعا رایزنی هایی با نیروی پدافند هوایی خاتم الانبیا در جهت گسترش این پایگاه هوایی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: گسترش پایگاه هوایی مستلزم کارشناسی و ایجاد اعتبارات لازم از طرف دولت و وزارت دفاع است که در صورت موافقت ستاد نیروهای مسلح، ارتش یکی از یگان های خود را به شهرستان بم انتقال می دهد.

انتهای پیام/