رضازاده گفت: انتخابات مشارکت بالای آن باعث نفی تحریم ها میشود و باعث میشود تحریم ها کارایی کافی بر علیه ایران نداشته باشد و انتخاباتی که بیشترعلما آن را واجب شرعی میدانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار کرد: انتخابات مظهر ایجاد سرنوشت و تغییر حکمرانی و مدیریت کلان کشور در ریاست جمهوری به دست خود مردم هست یعنی مردم هستند که میتوانند در سایه سار حکومت و نظام ولایت فقیه و اسلامیت محضی که به وجود می آید درکنار جمهوریت، سرنوشت آینده ی کشور را رقم بزنند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: انتخابات باعث امنیت پایدار و ایجاد انسجام بین مردم میشود، انتخابات مشارکت بالای آن باعث نفی تحریم ها میشود و باعث میشود تحریم ها کارایی کافی بر علیه ایران نداشته باشد و انتخاباتی که بیشترعلما آن را واجب شرعی میدانند.

وی افزود: انتخابات باعث میشود ما شانس تغییر حکمرانی به نفع مردم مظلوم داشته باشیم لذا خودمان را موظف میدانیم به عشق و محبت مقام معظم رهبری و خون پاک سردار سلیمانی و تمام شهدا در انتخابات شرکت میکنیم و مشت محکمی بر دهان یاوگویان غربی و آمریکایی ها خواهیم زد.

خطیب جمعه ریگان بیان کرد: از مردم شریف و ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت میکنیم در انتخابات شرکت کنند و باعث شادی خانواده های شهدا بشویم که نظاره گر ما هستند.

رضازاده در خاتمه گفت: روزی به بلوغ فکری برسیم که شهدا رفتند تا ما با آسانی و امنیت خودمان را از چنگال آمریکا و غرب نجات بدهیم و به ظرفیت های داخلی کشور اعتماد کنیم،انتخابات اینده با مشارکت حداکثری باعث خوشحالی رهبر و شهدا می شود.

انتهای پیام/